Welke vintage draag je vandaag? Deel V

Twee maal vintage, om mijn pols een ex van @Dao

23 likes

20 likes

Seiko 6138-0011 UFO, geen heel alledaagse verschijning en een horloge dat ik eigenlijk te weinig draag.

22 likes

Bumper uit 1947 eindelijk klaar. Even een band van ouwelullenleer erop gegooid, nu een paar dagen testen hoe het loopt. :sunglasses:

30 likes

Hier nog een keertje, omdat het kan.
Een Airking uit 67 met het logo van mijn favoriete drankje:

fijne avond allemaal!

26 likes

Vroeger wel, maar nu niet echt nee…

Eigenlijk meer opgezocht vanwege het fraaie logo dat ik vanochtend op die van @Maximus288 herkende. Verder niet echt een prioriteit en oh ja een sec wijzer missen betekent meestal een lastig probleem

1 like

Je hebt volkomen gelijk, ik sta ook echt met verbijstering te kijken naar het afgelopen weekend en hoe onverantwoordelijk mensen zich gedragen. Ik krijg daar gedachten bij die ik beter niet hier op het forum kan ventileren…

On topic

24 likes

Mijn Titus in de vroege ochtendzon. Goedemorgen en gezonde weken.

23 likes

Cross-post!

4 likes

Gay Freres en GAY&Co zijn twee volledig aparte bedrijven.

1 like

Het kan nog gekker… :wink:

Bron

2 likes

Weet ik :sunglasses: …moest Gay & Co zijn …maar een link dàt het niet zo is zou handig zijn en die is er niet :weary:

Vandaag deze, van mijn oma geweest die ik nooit heb gekend, maar zo misschien toch een beetje…

21 likes

Toch tussen het tuinieren door even duiken :yum:- Fero Feldmann

17 likes

Dit is mijn deelname voor vandaag :smirk:

21 likes

Vandaag mijn foute Vulcain cricket aan terwijl ik mijn Sandoz weer probeer aan de gang te krijgen. Na 2 dagen Sri Lanka gaf hij het op. Wel 1 maand geleden dus bijna geen kans om corona te krijgen van dit fotootje

18 likes

Lemania, midden jaren "70

36 likes

Deze geweldenaar uit 1963 net binnen… heerlijk onaangeroerd en scherp… een 167.005 zónder pie-pan dial. Deze ‘modernere’ lijn werd geleverd met langere wijzers dan de pie-pan varianten, omdat de ‘minute track’ ook een stukje verder staat. Voor de rest ook het gebruikelijke rijtje; dogleg lugs, onyx inserts, hoekig kroontje, schroefdeksel, en chronometer cal. 551. Ge-wel-dig ding.

36 likes

25 likes

26 likes