ik ben weer 16 jaar,
m’n eerste citizen juist gekocht (toen)
Dit dunne kalfslederen bandje past veel beter bij dit fijne horloge, de linnen wijzerplaat is een juweeltje.
Oeffff toen al smaak en ze is nu nog leuker geworden
Ben al drie dagen aan het klussen. Geen van mijn schatjes mag dan om. Gelukkig morgen weer een “gewone” werkdag
Sandoz gelukkig weer aan de gang gekregen. Veertrommel zat niet lekker op zijn plaats. Dus hem maar weer eens om de pols geslingerd met NATO bandje.
Volgens mij is het maandag. Maar ik kan me vergissen. In België lijken alle dagen nu op elkaar
Ik heb een bevoorrechte positie. Ik werk 4 dagen in de week .
Ja de wereld is bij jullie heel klein… hier straks ook weer kleiner, kwestie van tijd.
Dat is ook een mooie Certina.
Is dat een 28-16 uurwerk?
Zo heb ik ook net drie dagen met blote polsen gewerkt, in de tuin, keuken schrobben, nog meer in de tuin… Ik heb vandaag weer mijn eerste thuiskantoordag, mét horloge. Elk nadeel heb z’n voordeel, toch
Band staat hem goed
Ik heb haar circa 1 maand en heb het nog niet open gemaakt. Ik weet het eerlijk gezegt niet
1949, wat gebeurde er dat jaar:
- Apartheid becomes official government policy in South Africa
- Vietnam, Indonesia gain sovereignty
- U.S. Air Force’s Lucky Lady completes first non-stop around-the-world flight
- Americans buy 100.000 television sets a week
En deze Tissot werd in 1949 door iemand mooi bevonden, gekocht en om zijn pols gedaan.
Na een leven van 71 jaar is hij nog mooi origineel gebleven en recent in mijn bezit gekomen
Specs:
- Kast: 35mm staal,
- Caliber: in-house Tissot cal. 27,
- Dial: ‘nipple dial’
- Wijzers: ‘sword hands’
- Lume: origineel radium,
- Fun fact: logo met de leuke 'S’jes,