Welke vintage draag je vandaag? Deel V

Couldn’t agree more :+1::+1::smile:

1 like

:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Ha een Zarya. De Dageraad.
De exemplaren die ik ken zijn eigenlijk altijd dameshorloges. Er bestaan ook herenhorloges van dat merk, maar die heb ik nog nooit in het echt gezien. Die om jouw pols is ook geen grotert, zo te zien. Wel bijzonder door zijn eenvoud. Veel Russische horloges blinken toch wat uit in grofstoffelijkheid en bij een wat kleiner dameshorloge draagt dat meestal niet bij aan de elegantie die je bij een voorwerp wil zien dat door een dame gedragen wordt.

Ik bezit, of ik moet zeggen bezat, één Zarya, ook een meisje, maar die is geannexeerd door mijn dochter die in Zürich woont. Daar woont de Zarya nu dus ook en ik heb geen foto van dat klokje. Qua vormgeving is ze echter vrijwel identiek aan deze hieronder (Pobeda, 29mm zonder kroon) alleen de Zarya is nog een maatje kleiner. Ze kwam overigens bij een kringloopwinkel hier uit de buurt vandaan, een Meukstruinertje dus, zeg maar :slight_smile:

Hier nog een aardig artikeltje over Zarya.

13 likes

Nee hoor, ècht mooie Rolexen mogen hier ook! :slight_smile:

1 like

Middagwissel naar mijn Telda rosé goud met Venus 175.

24 likes

8 likes

Ik heb juist dezelfde. Eenvoudig doeltreffend.

1 like

23 likes

Mooi klokje man! :ok_hand: Jeugdsentiment voor mij… :smiley:

1 like

Hier hetzelfde. Ik heb een kleine collectie Oris horloges en daar hoort hij gewoon bij. Vooral leuk omdat ik de nieuwe Divers 65 ook heb. :slightly_smiling_face:

1 like

elke keer weer ben ik verbaasd dat citizen zulke mooie horloges heeft :star_struck:
welk type is dit?

1 like

Hij is van 1974. Ik was toen -2 :rofl:

1 like

Wat Led-je?

18 likes

Big eye

23 likes

New old stock Ruhla vandaag.

20 likes

Deze twee afwisselend
Watchswappen is toch wel 1 van de leukere aspecten van deze lockdown :grinning::+1:

23 likes

Toch nog even een late wissel na het tuinieren vanmiddag, Silvana met één van mijn mooiste kronen - vind ik zelf :heart_eyes:

23 likes

Crosspost. NA. Wel leuk om ook in het vintage deel te laten zien.

31 likes

Is hij vandaag gearriveerd?

1 like

Gisteren :tada::tada::grinning:

1 like