Welke vintage draag je vandaag? Deel V

Met zijn 36mm. best wel een grote voor eentje uit de vroege veertiger jaren :smirk:

…De AS 1250 bumper maakt het plaatje compleet

@domega wéér een pareltje :ok_hand:

23 likes

#hi sunshine :sun_with_face:

37 likes

Tropical deluxe :heart_eyes:

1 like

Dank u Pierre! Hoeveel Verdal schoonheden bevinden zich nu eigenlijk al in je kuuroord voor gepensioneerde tijdgeesten ? :hugs::yum:

2 likes

De Vostok 2209.

22 likes

Tag Heuer spirotechnique :grinning:

26 likes

Mag ie hierbij, of moet ik me maar gaan leren identificeren met “Rolex Only” topics?

33 likes

Natuurlijk mag dat hier. Je krijg met een rolex alleen in de andere gedeeltes wel meer likes :stuck_out_tongue_winking_eye: Erg mooi exemplaar :+1:

1 like

Mag :+1:

1 like

Dankje, Ben er ook erg blij mee!

Hier kom ik veel meer dingen tegen die ik zelf ook leuk vind. Dat zijn ook een soort likes voor mij :smile::+1:

2 likes

Ik ben het eens met @domega Don. Prachtige Pronto-verdal verzameling Pierre, waarvan ik het 40 (?) steens instrument het mooiste en apartste vind :heart_eyes::star_struck::yum:

2 likes

'Kweet het niet heb maar vijf vingers om op te tellen en t’zijn er meer :rofl::joy:

2 likes

32 likes

Deze Oris uit 1965 vandaag. Het voorbeeld model voor de huidige Divers 65. :sunglasses:

Fijne- en gezonde dag nog!:+1::slightly_smiling_face:

36 likes

Sterker nog… hij mag hier niet ontbreken. Een high end vintage horloge in de speciale vintage rubriek. Helemaal goed toch! :+1::slightly_smiling_face:

1 like

Mooi horloge. Heeft deze ook zo’n Oris penanker uurwerk?

1 like

Leuk om te zien :+1:

1 like

40 likes

Tijdmachine in het klein voor mij…Probeer me te herinneren waarom ik hem heeeeel lang geleden weggedaan heb :relieved::thinking:

Had vast wel iets met mijn vergulde wijzers allergie te maken, eigenlijk nog steeds geen grote liefhebber van :zipper_mouth_face:

1 like

Deze Le Phare is niet te betalen voor mij…

maar ik ben ook nog steeds heel blij met deze uit de jaren '50 :wink:

26 likes