Welke vintage draag je vandaag? Deel V

Thx! Idd ook jarig :star_struck:

5 likes

24 likes

Longines Admiral, automaat, uit 1975. :slightly_smiling_face:

Fijn- en gezond weekend gewenst allemaal!:+1::wink:

35 likes

Jij ook van harte, verjaardagsgenoot! :confetti_ball::balloon::gift: Ook een ‘intiem’ (cq klein) feestje? Maak er een mooie dag van!

2 likes

Leuk design en tof logo :+1:

1 like

Thx en idd! :clinking_glasses::grinning:

1 like

Vond ik ook :slight_smile:

Leuke aanwinst.
Ik had hem eerder voorbij zien komen, dat is een vroege (ca. 1941) ‘centrale seconden’ van Tissot, de centrale seconde werd destijds als een ‘complicatie’ gezien.

3 likes

21 likes

De meetings maken voor een belangrijk deel het forum :hugs: (vind ik dan tenminste). Mooie Tissots!

3 likes

Ff uitwaaien op deze wederom drukke en chaotische dag…

31 likes

Was een wat afwijkende meeting; buiten aan de straat op minimaal 1,5 meter afstand tijdens de “thuiswerkmiddagpauze” maar je moet wat creatief zijn in deze tijden. :grin:

2 likes

Vintage beater

21 likes

Vraagje. Heb je hier zelf een andere bezel op gezet of is het gewoon een andere referentie :thinking:? Just curious.

21 likes

Wat een mooie horloges komen er weer voorbij zeg.
Voor mij vandaag een eenvoudige Kienzle waar het chroom al vanaf slijt, maar die fantastisch goed loopt.

21 likes

Wat prachtige warme uitstraling heeft deze admiral. Linnen dail met fraaie markers op de kwartieren. Heel gaaf :hugs:

2 likes

Dank je wel Paul! Ik voel dat precies zo.:+1::slightly_smiling_face:

1 like

29 likes

Die meetings hebben voor mij ook altijd meerwaarde :cherries:
Helaas gaat dat de komende tijd niet lukken.

Ik heb wel iets anders in gedachte, ik stuur je binnenkort een pb :wink:

2 likes

Ben benieuwd :smiley:.

Het is een andere referentie, de mijne heeft een uitneembaar uurwerk. Kun je er zo uit klikken en in een andere kast klikken.
Dit is de gouden variant:

22 likes