Welke vintage draag je vandaag? Deel V

WoW. Gaaf. Kende ik nog niet. Weer wat geleerd!

De gouden ligt nu bij Gerrit voor een restauratie. Ik zal wat foto’s posten als ze binnen zijn!

1 like

Weet iemand de referentie van deze vintage explorer?

10 likes

Dat is een Rolex Explorer 6350 met honeycomb dial

2 likes

Had de stille hoop dat deze niet zo duur zou zijn. Maar gecheckt en forget it :frowning:

De 6350 is de ‘eerste’ echte Explorer I, en met een honeycomb dial de meest gewilde. Daar betaal je inderdaad de hoofdprijs voor.

Je zou kunnen kijken naar een Air King 5500, met de Explorer 3-6-9 dial. Is met zijn 34mm diameter wel iets kleiner dan de 6350, maar wel veel beter betaalbaar.

6 likes

24 likes

Mooi op die band ook

1 like

Helder blauwe zaterdag - maak er het beste van hf’ers :sunglasses:

20 likes

Goedemorgen allemaal. Vandaag dezelfde als gisteren aan mijn pols. Als hier de winkels weer open gaan en ik naar buiten mag krijg deze een beurt, glaasje en een nieuwe kroon. Dat is dan waarschijnlijk voor de herfst :roll_eyes:
Prettig weekend.

23 likes

Nee 34mm is echt te klein. Begrijp wel dat die explorer gewild is. Fckn nice piece

1 like

Vandaag de Pontiac chronostop.

28 likes

Fijn weekend!

23 likes

Prijs kwaliteit de Beste keus :smirk:

22 likes

Een Indus de Luxe vandaag.

20 likes

18 likes

15 likes

De Dag vandaag…:wink:

Goed weekend!

25 likes

Daar heb je toch een zeer mooi horloge gescoord Richard! :ok_hand::slightly_smiling_face:

1 like

De dag begonnen met mijn nieuwe Zenith, nu even Deze omdat ik er achter kwam dat (waarschijnlijk) het originele glas er nog op zit. Even aanklikken en inzoomen, dan zie je het Omega logo. (Best dichtbij voor een telefoon)

24 likes