Welke vintage draag je vandaag? Deel V

Geen vintage mannen (en lena). even een klusbeatertje, moet vandaag muren sauzen.
Vanavond wel weer een schatje om :wink::grinning_face_with_smiling_eyes:

Dit is trouwens een van de weinige waarvan ik de datum juist heb staan :see_no_evil:

7 likes

25 likes

24 likes

Maar bij het zonnig weertje past eigenlijk deze best… 1963 King Seiko J14102E “First”
Geen seconds hacking maar draait al een maand binnen dezelfde minuut. Ongelofelijk.
De strap is heerlijk. Werd me aangeboden door @heritageleatherstraps . Ruwe chique uit Roemenië!

22 likes

Klusdagje.

13 likes

20 likes

klikken op de foto’s voor detail!

32 likes

De oudste die ik heb. Maar niet meer voor lang :shushing_face:

29 likes

Ik vind dit echt een topper! Raar maar waar, dit is 1 van mijn favoriete vintage horloges op het forum hier. :heart_eyes: #manliefde

OT: we zoemen nog steeds de lockdown door…

26 likes

Met de nodige gebruikssporen maar van mijn schoonmoeder gehad dus permanent in de collectie

27 likes

19 likes

Net terug van een service

32 likes

Een échte Dan Henry.

4 likes

Een prettige dag deze zonnige zaterdag! :sunny:

22 likes

Ah Ludo, deze opmerking gemist

Een cosmotron 7800. Ref Moet ik zoeken.

1 like

Thx! :slightly_smiling_face:

Het is ook echt een prachtig horloge, en de foto’s, hoezeer ik ook mijn best doe, doen hem echt tekort.

Deze Citizen Seven Star Parawater 100M uit februari 1969. Fijn weekend allemaal!

22 likes

Heerlijk in het zonnetje! :sunny:

21 likes

In de zon vallen micro krasjes wel erg op, misschien toch eens investeren in een tube Polywatch.

19 likes

Vandaag deze beauty uit 1962 met ’ in house’ 17 steens handwinder. :slightly_smiling_face:

Fijn weekend gewenst!:+1::wink:

27 likes