Nieuwe dag,
Nieuw jaar,
Nieuwe baan,
Nieuwe start,
Nieuwe mensen,
En een oud (maar oh zo mooi) horloge:
Goede morgen en fijne dag allen.
Veel succes Clim en geniet van deze nieuwe uitdaging.
Je bent niet de enige die zich dat afvraagt
Succes met je nieuwe baan
Nou dat zijn een hoop mooie beloften. Altijd leuk om nieuwe wegen en dingen te verkennen. Heel veel succes met je nieuwe koers.
Voor mij ook de eerste post- in deze mooie rubriek- in het nieuwe jaar.
Iedereen hier alle goeds en een heel fijn jaar toegewenst ! Maak er iets moois van!
Mijn eerste post moest een enigszins bijzonder horloge worden, vond ik. Nou… ik heb er eentje die voldoet. Mijn NA in de vintage kist, al een paar weken in huis, met dank aan forumlid Laurens @Big_Cheese die zo vriendelijk was om dit mooie horloge aan mij over te doen!
Jaquet Droz uit +/- 1960 met 17 steens (handopgewonden) Landeron 189 werkje erin. Ik ben er helemaal dol mee! Het bandje is te kort voor mijn pols, dus ik ga op zoek naar een heel mooi plat xl reptiel bandje om eraan te zetten.
Nogmaals iedereen een fantastisch jaar gewenst en voor nu natuurlijk een mooie eerste week!
… Ja, ik weet het… de datum staat niet goed. Er zit geen snelverzet op en ik had geen zin en tijd om een half uurtje kroontje te draaien vanochtend… Sorry!
Bjoetiful!
Mijn certina beater…
Beetje aan het denken of ik er een andere band op wil… en of ik er eventueel wat onderhoud aan wil laten plegen…
Heel nice deze
Sowieso volgens mij een goede gewoonte om dat niet te doen; veroorzaakt een hoop slijtage aan de minuutpijp als je dat bij elke keer dragen doet.
Fraaie chrono overigens; mooie strakke kast ook.
Dat is inderdaad zo. Dank je Wilko!
Thanx!