Welke vintage draag je vandaag? Deel VI

Vandaag deze Tavernier :sunny:

25 likes

32 likes

Originele wijzers zijn onderweg

22 likes

Dit klinkt toch zoveel prettiger dan: “in zijn oorspronkelijke saus”. :joy:

20 likes

Dat is al de 2e aquastar die ik hier zie. Wat een gaaf horloge is dat.
En poef mijn lijstje is er weer eentje langer geworden. :face_with_raised_eyebrow:

1 like

OPGELET!! Heeft niets met saus te maken :relieved:
Het gezegde geeft aan bij alles wat vintage of oud is :
In de staat zoals het oorspronkelijke …maar dan met de gebruikelijke sporen :yum::wink:

3 likes

Dat is een hele mooie zeg.

Lekker zomers :+1:

1 like

Erg gaaf horloge inderdaad!

Was van de week in de veiling, voor een leuk bedrag kunnen kopen. Er is al een setje nos wijzers onderweg.

Loopt +3sd

Zeker een aanrader!

1 like

Als climholland zijnde, denk ik natuurlijk al snel aan saus.:joy:

3 likes

14 likes

Zit deze week in een Timex flow. Mag ik jullie voorstel aan een bijzonder exemplaar uit begin jaren 70. Gold tone uitvoering met racing striping op de dial. Op een schitterende originele band, voorzien van de oorspronkelijke prijs tag. Uiteraard in Lires :stuck_out_tongue_winking_eye:.

18 likes

16 likes

Lekkere zomerknaller :sunglasses:

1 like

Niet helemaal mijn smaak qua looks, maar een origineel en compleet geheel kan ik altijd wel waarderen :+1:

2 likes

Dank aan @Time_Lord voor de band :ok_hand:

18 likes

Ik ben best wel een tijdje aan het zoeken geweest naar een Ruhla met groene wijzerplaat. Als er al eentje op eBay komt, is ie meestal vrij duur, of de startprijs is wel laag maar tegen dat het kavel afloopt zijn er inmiddels zoveel biedingen dat ie nog duur wordt.

Tot een week of 7 geleden. Toen stond er eentje op eBay die gewoon als een Ruhla geprijsd was, en niemand was aan het bieden. Natuurlijk kwam dat omdat het uurwerk niet kompleet was en wat er nog van over was, was eigenlijk vernield. Gelukkig heb ik wat reserve delen en ik heb de verkoper een prijsvoorstel gedaan. Uiteindelijk ging de verkoper akkoord en kon het lange wachten beginnen.

Gisteren kwam ie dan eindelijk binnen en met een vers geserviced uurwerkje en wat cosmetische TLC, kan ie zich weer laten zien. Nu alleen nog een nieuw bandje.

Best wel een zomers kleurtje

26 likes

15 likes

Deze kwam net binnen.

Wat een vet apparaat zeg :star_struck:

22 likes

FANTASTISCHE kleur!! De zoektocht, restauratie en TLC meer dan waard volgens mij, heel mooi resultaat! :ok_hand:t2:

1 like

Zo je dag eindigen is niks mis mee :+1:

1 like