Welke vintage draag je vandaag? Deel VI


We zijn weer toe aan een nieuwe ‘Wat draag je vandaag?’ in het sympathiekste hoekje van HF.
Foto van vanmiddag.

68 likes

37 likes

33 likes

46 likes

Had deze Avia Marino gisteren willen omdoen maar aan de pols staat die wel eens stil. En nu loopt het werkje al weer een dag keurig, op zijn rug liggend :relieved:


Klinkt bekend trouwens die naam :yum:

34 likes

Doe ik nog wat blingbling foto’s van vanavond. :sparkler:

29 likes

Voortzetting van de discussie Welke vintage draag je vandaag? Deel V:

Ik had mazzel, want dit bandje zat eraan toen ik 'm kocht en past ook nog! Het leek ongedragen, net als het Peertone klokje zelf. Dankjewel voor de extra informatie van mikrolisk, ik zal daar ook eens zelf gaan kijken!

(PS. Ik was even helemaal de weg kwijt, kon ineens geen antwoorden meer schrijven :no_mouth: tot ik zag dat het topic gesloten was, gelukkig was deze deel VI snel gevonden).

1 like

Voortzetting van de discussie Welke vintage draag je vandaag? Deel V:

Dank je Jim! Ik schrijf het ook maar met een knipoog, de ‘redenen’ zijn niet zelden verzonnen omdat ik nou eenmaal zin heb in een bepaald horloge :stuck_out_tongue_winking_eye: Ik heb nog niet veel verstand van de (binnenkant van de) horloges om met calibers te kunnen strooien of met mooie historische verhalen, zo heb ik naast de fotootjes toch ook iets ‘eigens’ bij te dragen aan dit topic :blush: En ik lees en leer van al jullie verhalen!

7 likes

35 likes

Vandaag een Seiko.

25 likes

Als tijdindicator heb ik er weinig aan, maar hij blijft een topper om te zien. En de dag duurt lekker lang :sunglasses:

30 likes

Eentje zo correct als een dure Chrono … met veel slee :smirk:

21 likes

30 likes

'k zou zeggen met dit weertje :sunny: lekker samen… liggend genieten :smirk:

1 like

Nog lekker deze, nu op een strap die ook behoorlijk verweerd is:

30 likes

honeymoonfase :slight_smile:

Wat is de kastmaat eigenlijk?

2 likes

Crosspost; vandaag de PR526 om de pols. Z’n jongere familielid, de PR1500 moet toekijken. :sunglasses:

https://www.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/4X/0/9/2/092e837ba45d8bb24f575db3dd7d773c93a7361b.jpg

33 likes

Een tikje boven 33mm!

1 like

Haha we gingen inderdaad even in de zon zitten en hij stopte meteen - na twee uur activiteit :yum::grin:

1 like

Gisteren deze

Nu eentje met een extra subregister

42 likes