Welke vintage draag je vandaag? Deel VI

Dresser tegen de 50 jaar oud, clous de Paris motief en DuRoWe 69-21 inside.

ZentRa Maxim.

24 likes

38 jaar oud en tijd om weer eens om te doen met dit zonnige weertje😊

23 likes

Vandaag de Omega Seamaster 120

32 likes

18 likes

Oeps, verkeerd topic :sweat_smile:

6 likes

Bijzondere wijzerplaat structuur :heart_eyes:
(2x drukken :v:)

16 likes

23 likes

Klein kleiner kleinst… NA Elgin, dial ongeveer 12,5mm.

Foto’s zijn van vanmorgen, maar ik heb nog wel een beetje zorg… Hij loopt en lijkt ook de tijd te houden, maar af en toe staat ie zomaar stil.
Ik heb 'm even open gehad om een piepklein stofje aan de binnenkant van het glas weg te halen. Uurwerk met achterplaat komen makkelijk los van de voorkant. De achterplaat van het uurwerk af is me (nog) niet gelukt. Ik heb 'm dus weer dichtgeklikt en nu gaat 'ie dus af en toe zomaar stilstaan :thinking: Ik kan de tijd ook niet vooruit zetten, alleen achteruit, ik had de eerste keer al de kroon los in de hand :open_mouth: Verzetten gaat ook tamelijk zwaar trouwens… Weet iemand of het ‘normaal’ is dat 'ie niet vooruit kan, en misschien belangrijker: heeft er iemand suggesties op dummieniveau(?) om te kijken of 'ie wil blijven lopen? Op dit moment loopt 'ie trouwens wel weer, geen idee voor hoelang…

16 likes

Ik denk dat de tiretteveer is gebroken :pensive:

1 like

35 likes

Mogelijk zit gewoon de kroon los op de stift. Bij vooruit verzetten van de tijd schroef je dan gewoon de kroon van de stift af. Moet dan alleen weer even vastgezet worden.

Dit staat overigens los van het feit dat hij slecht loopt.

2 likes

19 likes

https://www.instagram.com/p/B_C1gcLHGMU/

31 likes

Supervet ding! Welk caliber zit erin?

Cool bericht binnen van Longines over de MN:

15 likes


Die Barton strap hoort er eigenlijk niet op, maar zit wil perfect om de pols :sunglasses:

13 likes

cross p…

3 likes

Klinkt als een service beurt als je het mij vraagt…

1 like

30 likes

De valavond in met de Seapearl :mask:

27 likes