Welke vintage draag je vandaag? Deel VI

24 likes

1971

31 likes

Heel mooi horloge, ziet er strak uit. Ik ben op zoek naar een dergelijke pie pan ik ik denk dat ik niet de enige ben… Ik kijk veel op marktplaats en chrono24, heb je nog tips over aanbieders die ik in de gaten kan houden?

Groeten,
Olaf

1 like

Dank je.

Omegaforums, hoe wel ik daar ook minder voorbij zie komen dan voorheen.

Ebay ook een mogelijkheid, als je weet wat je doet.

Koopjes zijn helaas niet meer te vinden, zeker niet deze configuratie :joy:

1 like

Dan maar geduld hebben, wachten tot er ergens een opduikt en de portemonnee opentrekken…:sweat_smile: Ik ben geen kenner maar weet inmiddels wel een beetje waar ik op moet letten. EBay durf ik alleen nog niet aan… Ik ben niet zo van het kopen uit het buitenland.

1 like

33 likes

genoeg keuze hier wat een collectie.

1 like

27 likes

52 jaar geleden een mooi cadeau aan iemand…:slight_smile:

24 likes

:ok_hand:

Ha Don, ik wist niet (meer :older_man:t3:) dat jij ook bij de Club van Mido hoorde… Ik heb de mijne een paar weken geleden gekocht nadat ik een jaar geleden verliefd was geworden op de commander die ik bij Frank in Halle had gezien.

Pas toen viel mij op dat er meerdere circuleerden op HF en dat er best veel waardering is voor dit kleine grootse merk.

Wat een heerlijke powerwind heb je, al 52 jaar zelfs 🥰:heart_eyes::star_struck:

1 like

Even de broodplanken met vergeeld lume tevoorschijn gehaald.

28 likes

image

21 likes

21 likes

Iaxa née Rotary Aquaplunge

29 likes

Ik doe mee! :fr:

25 likes

Timex voor vandaag

22 likes

Klopt niet helemaal Paul :flushed: - ik heb hem zelf denk ik ongeveer 20 jaar, van een handelaar gekocht. Maar de inscriptie op achterzijde is van juni 68 :slightly_smiling_face:

Overigens meldde - dacht ik - Frank me al eens dat de wijzers niet correct zouden zijn. Ik vond ze zelf prima, en heb me ook nooit echt gestoord aan de kleine beschadigingen aan de rand van de dial. Hij heeft verder nog gezelschap van een nog oudere Multifort automaat, een kleine Multifort met zwarte dial en een niet lopend ouder model dat meen ik tegenwoordig ‘tank’ heet… al met al een iets te bescheiden ‘collectie’ om clublid te heten :thinking::sunglasses:

13 likes

Vind ik toch zo’n leuke IAXA :hugs:

1 like

Compax!

18 likes