Welke vintage draag je vandaag? Deel VI

Vandaag deze in nieuwstaat verkerende Citizen uit 1969

23 likes

21 likes

De eerste helft jaren zeventig plongeur.

21 likes

ter viering van de in mijn ogen iets wat teleurstellende BB58 blue hier een echte Sub😎

26 likes

25 likes

Deze sinds vandaag weer terug. Gelijk omgeslingerd. Blij mee :heart_eyes:

25 likes

Vandaag deze 1990 Longines van opa.

17 likes

Seiko two tone 1980

13 likes

35 likes

31 likes

Eindelijk weer eens!

27 likes

Een reactie na een maand :wink: maar nu wel heel specifiek!

Dat wist ik niet, maar inmiddels, met dank aan @HorlogeHalle

kan ik nu zelfs zeggen dat ik een Buren-Hamilton om heb :grinning:

Blijkbaar hebben ze bij Hamilton de naam Buren nog een poosje in stand gehouden.

Op de kroon al het logo van Hamilton

Dankjewel Paul voor het stukje geschiedenis en Frank voor dit leuke klokje, de ‘missing link’ tussen de merken is ingevuld. Nu nog een Hamilton zoeken voor mijn collectie om de serie compleet te maken :sweat_smile:

20 likes

New old stock uit 1976.

24 likes

Geweldig dit. Heel gaaf, een hamilton met buren kaliber waarschijnlijk. Jouw collectie ondergaat een ware tsunami van N.A.’ s :smile:

3 likes

En de snoepdoos is nog lang niet leeg hoor, geldt ook voor @PaulusB

Dusss, dan weten jullie dat…

:innocent::innocent::innocent::innocent::innocent::innocent::innocent::innocent::innocent::innocent::innocent::innocent::innocent::innocent::innocent::innocent::innocent::innocent::innocent::innocent::innocent::innocent::innocent:

3 likes

…en yummie. Is dat de originele kleur van de dail of is dat door patina of tritiumburn verkleurt. Ik vind het zeeeer fraai Pierre.

1 like

Deze dail schreeuwt , hebben hebben hebben!!! Is er niemand die dit ook hoort? :hear_no_evil:… het is oorverdovend. :smile::stuck_out_tongue_winking_eye:

Prachtig exemplaar zeg. :kissing_closed_eyes::ok_hand:t3:

1 like

De originele kleur Paul :hugs:

2 likes

Heel erg gaaf horloge :wink::upside_down_face:

2 likes

Zo, uurwerkje gefixed, glas gepolijst, band 3 keer door de ultrasoon :face_vomiting::scream:, band beetje bij-gepolijst en bijgebrushed en ze kan er weer even tegenaan.

En nog een avondbeeld:

27 likes