Welke vintage draag je vandaag? Deel VI

King Seiko 45-7001

24 likes

Exploderende collectie inmiddels.
Je mag haast wel in quarantaine :radioactive:
Zo besmettelijk is jouw virus ben ik bang

2 likes

Dit is wel echt een snoepje Pierre. Prachtig art deco en nog in mooie staat. Yum yum :yum:🥰

1 like

gelukkig post je deze geregeld. Een van mijn favo skinnies :smiley:

1 like

Altijd lekker die brocante koopjes :mask::sunglasses:

1 like

Voor werk in het pak vandaag. Deze oude Certina maakt het zeker niet minder sjiek.

25 likes

Goedemorgen meneer Paul ,wat een prachtig horloge is me dat :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

1 like

Bloos bloos :blush: @PaulusB en @Proenski en @wbcoupe dank voor jullie leuke reacties! Het is nog geen la, het is een mooi houten doosje, maar dat raakt inderdaad wel steeds voller - overigens ook met een aantal ‘projectjes’ terwijl ik daar nog niet goed genoeg voor ben… :thinking:
Het is inderdaad een gevaarlijk virus, dat DVHV (DamesVintageHorlogesVirus) - een nieuwe mutatie van het toch vrij zeldzame VHV, dat vooral rondwaart in de bruine sectie van HF :wink: En wat die quarantaine betreft: is geregeld :disappointed_relieved: Ik had vanmorgen even contact met een paar collega’s die voor het eerst weer samen op kantoor zijn, toen voelde ik me wel een beetje eenzaam in mijn thuiskantoortje… Ben eerst maar een troostcappuccino gaan maken :coffee::yum:

Inmiddels durf ik bijna niks nieuws meer te laten zien, dus een vertrouwde Buren vandaag, blijft wel favoriet:

(En om het toch een beetje anders te maken heb ik keertje de effecten van de fotogalerij getest, deze sepia past wel wat bij de leeftijd van t klokje :nerd_face:)

17 likes

Geneer je niet. Je valt hier echt niet op tussen de koopverslaafden. :sweat_smile::sweat_smile:
Ik heb hier ook iets van 20 vintage dameshorloges liggen; voornamelijk voor de heb, want ik draag ze zelf uiteraard niet. Ik roep dus meestal maar dat ze van m’n vrouw zijn, maar die draagt zelden horloges. :rofl:

7 likes

Néén deze is NIET uit 1785 :smirk:

20200722_103216 (2)

AS 1187

17 likes

Is die ooit bij het dreggen in de Maas naar boven gekomen? :wink::wink:

3 likes

Ja ik ben een Invictarian ! :v:t2:

Caliber FHF 28-2 (1955)

26 likes

Wie weet,wie weet …:mask::sunglasses:

1 like

21 likes

17 likes

Is dit de 007?

1 like

Klopt. De dial is de yachting variant (176.010), maar deze is ook door Omega gebruikt in de 007. Op de calibre1040 site staat een leuk artikel over de dial varianten waarin de 007 geleverd is (zie hier)

15 likes

De groeten uit Penne (Frankrijk)

21 likes

Groeten terug uit Frankrijk

17 likes