Hup Skinnies 🥳🥳🥳
Mooi!
Ja ben ook aan het denken om binnekort een nieuw bandje te kopen. Maar zou niet weten welk…
Op zo’n mooie pontiac met blauwe sunburst dial past altijd leer, zwart of blauw zal mooi staan. Ik denk dat een stoere canvas strap (niet nato) bij deze ook mooi kan uitkomen.
Deze leuke automaat verdient een mooi bandje😉
Heb je gelijk in! Ga er volgende week werk van maken
Dikke like, niet te veel poetsen
Twee dagen op stap met dezelfde, best uitzonderlijk. Prima bevallen op metaal na jaren leer, en leuke vintage ontmoetingen onderweg
Ik ben het ook met jullie eens, een dresser zoals ie ‘hoort’ te zijn, mooie eenvoud en in prachtige staat zo te zien!
Zo daar gebeurt een hele hoop op de plaat en kast
Ik geloof ook dat het onbehandelbaar is, maar het doet gelukkig geen pijn! De ‘zusjes’ waren al een tijdje in gebruik (die van mijn zus sinds april geloof ik), maar voor het eerst in het echt sámen. Was lang geleden dat ik mijn zus en nichtje had gezien, behalve op beeldschermpjes. Doe mij maar het DVHV-19 in plaats van dat andere niet nader te noemen virus met nummer 19 dat ons allerlei geneugten van het normale leven ontneemt Behalve gelukkig… het horlogeverzamelen!!!
Voor mij hoeft er geen vaccin te komen tegen de VHV varianten
En @wbcoupe
Ik zal het proberen, dank voor de steun en de bekentenis - ben nu natuurlijk wel nieuwsgierig naar jullie damescollectie - waarbij ik in het midden zal laten of ze van jou of je vrouw zijn Keer een paar fotootjes??
Die prachtige Seastar van je krijgt van mij altijd wel een like, maar die jaren 80 metalen band doet het horloge vreselijk afbreuk in mijn ogen. De like is voor het horloge, niet voor de band.
Eens. Maar zolang er nog geen original is eens getest voor deze Tissot, qua comfort nada maar gaf na twee dagen wel de doorslag voor metaal. Anders had ik hem misschien al verkocht, met leer smoelt hij m.i. niet lekker
Heel mooie Tissot én ook een like voor die Renaults 4
Wel voorzichtigheid geboden gezien de reputatie van de EB1343.
Ik zou geen problemen hebben met deze op leer, maar een band kan inderdaad een horloge maken of breken. Dus op zoek naar een originele bracelet voor deze ref.
Je zou er misschien zo’n stalen rallyband op kunnen zetten, maar qua comfort denk ik niet dat je daar blij van wordt.
Heb ik (T) maar in andere breedte - maar eens kijken hoeveel geduld ik kan opbrengen
Dank je; omdat het voornamelijk Tissot’s zijn heb ik er al eens een aantal in het “Tissot only” topic geplaatst, 14 dagen achter elkaar, van nieuw naar oud. De eerste staat hier:
Dan even naar beneden scrollen, er staan ook de nodige andere dingen tussendoor.