Welke vintage draag je vandaag? Deel VI

(De stem van de circusdirecteur moeten jullie er zelf even bijdenken…) Vandaag presenteer ik met veel trots en plezier deze Zaria met een gloednieuw, prachtig blauw, custom en handgemaakt @Lexaf bandje!! Voor de gelegenheid heb ik mij vandaag tot en met de sokken helemaal in het blauw gestoken :rosette::wink:

25 likes

Always a good time…:smiley:

1 like

Dank je Pierre, tja zo gaat dat soms - er ligt er ook nog een met zilverkleurige wijzerplaat :relieved:. Maar je weet bij mij hebben de grote namen als Velona en Lasita altijd een streepje voor :innocent:

1 like

Vandaag deze Seiko:


:sunglasses:

16 likes

NA mijn eerste duikertje een Union ancre

16 likes

Nagenieten van de rit :sunglasses:

20 likes

HaHa!
Hoch Geehrtes Publicum! Hierbei teile ich mit das Ich das Bändchen met viel Plaisir für Frau Lena geschaffen habe…

PINKWIN4a

Excusiere mein Steinkohlen Deutch, ich bin nur ein einfache Holländische Circus Direktor…

10 likes

21 likes

Blauwe lucht, dan ook een blauw horloge…:slight_smile:

19 likes

Jij vult de stem van circusdirecteur een stuk levendiger in dan ik :joy:

En na deze eerste dag dragen kan ik aanvullen dat het bandje niet alleen mooi is maar ook zeer comfortabel :pray:t2::heart_eyes: Mijn dank is groot!

4 likes

Fijne avond

20 likes

15 likes

Rariteit van de seventies op de kop getikt. En in de zon wordt het ‘blink-gehalte’ nog vergroot… :sunglasses:

17 likes

Dit vind ik dus top hè! Lekker funky zo’n ding! :ok_hand:t3:

1 like

18 likes

Zeer cool :ok_hand:t2:

1 like

Lekker aan het genieten van mijn laatste aanwinst

41 likes

Je Titus zien er weer ferm gespannen uit Don. Proficiat.

1 like

Leuk ding hoor. Lijkt wel NOS

1 like

Zo de week is weer doormidden, vier ik even met de Anniversary. Fijne tweede helft hf-'ers ! :sunglasses:

20 likes