Goedemorgen vintage liefhebbers.
Deze foto een beetje gek genomen voor het blauw van de wijzers goed weer te geven.
Als de zon er niet goed opstaat zijn ze gewoon zwart.
Al weken de Minerva en of de submariner. Beetje lui om te wisselen. Deze ochtend de Minerva dus
Deze middag ff een design eventjes. Neem mijn 25mm cartier santos later.
Jup, absoluut. Skinnies zijn
Coole turtle
Nope bij avw is er een keer eentje geweest zonder datum dacht ik, en eentje zonder twisted lugs
En die waren bij lange na niet zo goed als dit exemplaar.
Ik heb deze gekocht van een juwelier in Spanje. Deze juwelier had het horloge van iemand gekocht in Nieuw-Zeeland, dus heeft een flinke reis gemaakt.
Ben er heel lang naar opzoek geweest, 2 maanden elke dag zoeken op instagram, facebook, verkoop sites en rond mailen naar juweliers en liefhebbers. En vooral heel veel lezen over de details en kenmerken van de horloges. Hier zijn allemaal handige sites voor.
Gelukkig werd ik ook geholpen door forumleden vooral door @Ruud die weet er zeer veel vanaf
Goede exemplaren zijn zeer lastig te vinden. Veel redials en samengesteld horloges, ontbrekende lume plots of verweerde wijzerplaten.
Wel een leuke zoektocht geweest! En het horloge is zeker aan te raden
Zo te zien lumed ie nog een beetje
Bedankt! Dit is een Britix Chronograaf 18k
zeer mooi, maar ik zie hem (in gedachte) mooier staan met een goudkleurige metalen band, met fijne schakels
wat denk jij?
Ik ga strak even door de lade.
Zal wel een kinky seventies sfeertje geven.
Prachtige Longines zeg
Dank je wel kerel!