Welke vintage draag je vandaag? Deel VI

Drankje gaan doen met dit retecoole apparaat om de pols.

22 likes

De New Master! Heerlijke betrouwbare handopwinder. Goede vangst Ludo!

2 likes

Schemerding in de schemering…oude handwinder🤗
Volgens de reparateur had een #@&$% amateur er een verkeerd glaasje in geprobeerd te persen, waardoor de dial ‘bol’ gedrukt is. Heeft hij voor herstel veel werk aan gehad, maar ik merk net dat de wijzers alweer niet staan zoals 't hoort… :confounded:

8 likes

Ik dacht even dat het een render was. Kan ik de conclusie trekken dat: 1 het een vintage is (omdat ie in dit topic staat), 2 de vorige eigenaar er weinig plezier van heeft gehad, gezien de huidige staat (en waarschijnlijk jaren in een doosje heeft gelegen)?

Wat een on-ge-lo-fe-lijk mooi horloge.

1 like

Balen, is ie het dan nog wel waard?

1 like

Is net weer zo’n eenvoudig model waar ik nogal

makkelijk voor val, dus…Waard is wat ik de gek er voor over heeft - het was vooral veel ergernis voor hem, voor mij viel de schade mee hoor…Een andere - meer verzamelaarsmodel - heb ik dan weer niet laten repareren, smaak staat voor mij niet gelijk aan straatwaarde :relieved:

4 likes

Oh, zeker niet (zie hieronder :wink:) maar soms moet je een grens trekken

17 likes

Deze oude jongen mag om vandaag.

21 likes

Een simpel Seiko 5je vandaag.

23 likes

Oude zwemmer :smirk:

24 likes

Glaasje gepoetst komt er gewoon een mooi olijfgroen wijzerplaatje te voorschijn :cool:

17 likes

:cool: Racing green :hugs:

1 like

Ik zwem mee Pierre!

Ik ben helemaal blij met mijn recente vondst - uit de kringloop! Prachtig bijpassend custom bandje van @lexaf. Ik moet alleen nog op een nieuw glaasje af :wink:

22 likes

37 likes

31 likes

Ik blijf m zo lekker vinden! :grinning:

15 likes

Nummer twee vandaag.

24 likes

Uploaden: CD373B38-94DD-426B-9C3C-865C29FF486D.jpeg…

12 likes

Simpel maar erg mooi :ok_hand:

1 like

Een van de laatste vrije dagen dus lekker swappen:

25 likes