Welke vintage draag je vandaag? Deel VI

Ziet er goed uit!!

2 likes

Nice :+1:
Ik doe mee met deze:
image
:sunglasses:

19 likes

Ik ga deze eens onder de loep nemen vandaag.:face_with_monocle:

24 likes

21 likes

32 likes

De mooie Chinese voor vandaag

22 likes

Zoals ik gister in mijn reactie op de post van @Aqualand zijn mooie Citizen aangaf was ik aan het wachten op een ‘smoezelige’ Tissot, die vandaag door de postbode werd bezorgd :sunflower:

Een week geleden letter rond middernacht gekocht ik deze Tissot aan de hand van twee hele matige foto’s en vrijwel geen info… ‘ja’ het horloge liep, dat was het :white_check_mark:

Stijl van de kast en de wijzer verhouding leerde me dat het wellicht wel eens een jumbo kon zijn, en dat klopte ook :slight_smile:

Betreft een 37mm (zonder kroon) Tissot uit c.a. 1950 met het robuuste cal. 27-2.T als uurwerk.

26 likes

Vandaag binnen gekregen de C022. Wat een topper!

13 likes

Nog eentje dan… :star_struck:
Er zit echt enorme diepte in maar die laat zich nauwelijks fotograferen…

22 likes

Vooral de afkomst is leuk …staat foreign dus dat kun je breed interpreteren

16 likes

Seiko 5 deluxe uit 68

20 likes

Nieuwe aanwinst. Vandaag gearriveerd…

41 likes

Moooi! Wil je delen waar ie vandaan komt?

25 likes

Gekocht van Dutch Watch Classics. Is ook HF lid (@XXoF)

6 likes

Een juist besluit!
Mooi Tecco.
:grinning:

1 like

Thanks. Band is niet origineel hoor maar moet uit begin jaren 70 zijn, een soort fijne mesh.

1 like

Schitterend horloge. Vind de band er niet zo bij staan. Zou op zoek gaan naar mooie leren vintage (look) band. Just my 2 cents. Maar geniet van deze iconische Navigator.

1 like

Deze band is ook maar tijdelijk. Ik ga op zoek naar een mooie rallystrap. Ik draag alleen in de zomer niet graag leer. Maar eens even rustig over nadenken.

1 like

Een tropic racing is voor de zomer wel wat denk ik!

1 like