Welke vintage draag je vandaag? Deel VI

Ik weet dat hij zo gedragen hoort te worden, maar ik vind dat wel zo lelijk dat ik hem toch echt aan de bovenkant zou dragen. :sweat_smile:
Glaasje polijsten heeft ook nauwelijks nut; je krast er continu mee over de tafel, binnen 5 minuten is hij weer bekrast. :face_with_raised_eyebrow:

Ok, misschien is dit gewoon geen horloge voor mij :sweat_smile:

2 likes

Zo klinkt het Wilko :grin::+1:

Draagt ook prima langs boven natuurlijk, maar ik hou wel van dat gewicht aan de onderkant van de pols. Weer iets anders zeg maar haha.

1 like

Ik zit de ganse dag achter een toetsenbord en dan is zo’n bobbel onder je pols niet echt praktisch. Aflezen aan de binnenkant van je pols gaat anatomisch gezien dan weer makkelijker dan aan de buitenkant, dat is weer een voordeel. :sunglasses:

1 like

Voor deskdiven is dit niet ideaal, neen :innocent:

15 likes


16 likes

Volgens mij draag je niets anders meer :wink:

1 like

gewoon :+1: alle twee :smiley:

1 like

Blijft speciaal. Stamt uit de WW2-era.

20 likes

Ik vind m echt heel fijn! Daarnaast loopt ie verbluffend nauwkeurig!!

1 like

Mooi horloge :ok_hand:t2:

Lekker genieten, is dit een nieuwe aanwinst ?

1 like

Nou heb m een week, zo’n beetje het gemiddelde van de tijd dat jij een horloge in bezit hebt. Dus voor mij NA voor jou NE … “Near Exit” :wink:

De maat zou jou ook bevallen: 39mm!

2 likes

Oh dan heb ik die gemist, leuk horloge inderdaad en perfecte maat :muscle:t2:

Geniet ervan :blush:

1 like

image

Sunny vintage Tuesday!!

16 likes

Betere foto, was nog beloofd. :wink:

16 likes

Maar tot op heden geen krassen @wbcoupe Wilko. Chrono bediening is heel comfortabel op deze positie. :wink:

22 likes

Leg je er altijd een kleedje onder? :wink::wink:

Ik geloof gelijk dat dit comfortabel bedient. Al bedien ik een chrono eigenlijk zelden; alleen als ik me zit te vervelen en ermee ga spelen. :laughing:

Idem dito. :grin:

Kleedje? Nee, vertroetel dat ding eigenlijk. Draag hem weinig en met zorg. Mijn meest bijzondere denk ik. :wink:

1 like

Hij is ook nog in piekfijne staat zo te zien :ok_hand:

1 like

20 likes

Wel gedragen, maar heel netjes inderdaad.

1 like