Nice heb er ook nog 2 liggen een pola en de andere met loupe. Misschien zijn ze dan toch niet zo zeldzaam.
Ik durf in deze rubriek eigenlijk haast geen quartz meer te posten , maar ja… quartz maakt natuurlijk wél deel uit van de geschiedenis van de Horlogerie en dit is daarnaast ook wel een echt vintage horloge…
Mijn meest recente NA. Een Seiko World Timer uit 1991, uit de Age of Discovery collectie van Seiko. Niet heel gemakkelijk om nog in een echt mooie staat te krijgen; deze is praktisch NOS met de originele houten Seiko doos er dus nog bij. Ook het originele bandje heb ik er ongedragen bij, maar eraf moeten halen vanwege mijn te brede pols. Ik vind het een beauty van een horloge, maar dat is slechts mijn smaak natuurlijk.
Kijk eens hoe mooi plat dit horloge is en zie ook dat prachtige licht gebolde mineraalglaasje…
Heel fijn weekend gewenst!
Mooi horloge Ludo! Van harte en geniet ervan!
In mijn ervaring is die met de trapeziumvormige loep toch niet zo makkelijk te vinden…
Máár ok na bijna twintig jaar is 't wel gelukt
Prachtig
Ja ze zijn allemaal best moeilijk te vinden maar die met ronde loupe en de originele polerouter voor de s case of is het de h. De speciale die mooi aansluit.
Uit het ‘daar moet ik ooit nog iets mee doen, of niet’ bakje deze Paragon uit de jaren 60 vermoed ik. Weinig tot niets over te vinden op het web. Wel een leuk design. Handwinder. Leuke lugs ook.
Hij is prachtig !
En die gaat over waar in Europa horlogeforum.nl het meest populair is?
Dat zou wel een mooi onderzoek zijn. Niet al te ingewikkeld
Prachtstuk H. enne het zijn niet alleen de Quartz horloge’s die vintage worden …WIJ WORDEN OUD
je hebt in ieder geval een goede smaak qua horloges
het is een prachtige vintage
geniet ervan en blijf komen hier