Welke vintage draag je vandaag? Deel VII

27 likes

Chronograph horloges zijn niet echt mijn ding - geen behoefte aan de ‘functies’ (wie gebruikt ze voor wat?), maar 'k vind het meestal wel bijzonder mooie horloges. Net als deze :top:

2 likes

echt een fantastisch mooi horloge :heart_eyes: :+1:

28 likes

Gewoon dit oude beestje weer.

29 likes

Weekend! Wissel naar de NA :green_heart:

11 likes

Was even zoeken, maar volgens mij is het geen Landeron maar een Venus 175:

http://www.ranfft.de/cgi-bin/bidfun-db.cgi?10&ranfft&&2uswk&Venus_175

Beetje poetsen aan wat vintage Russen die eruit mogen en mijn Poljot OKEAH uit 1981.
OKEAH’s waren de diensthorloges voor Sovjet marineofficieren, Poljot 3133 chronograaf, de Sovjets hebben in de seventies de rechten, machines en blauwdrukken van de Valjoux 7734 gekocht toen Valjoux de 7750 introduceerde.
De kast is RVS en de kleurstelljng ronduit GAAF!
Bandje is een heerlijk ruikend natuurlijk gelooide Horween band van ons alles @slls

23 likes

Even 2 vraagjes, steeds zie ik “NA” staan, wat betekent dat, en, het woordje “UP” bij horloge markt. Ik ben nog niet zo lang op het forum, dat is wel duidelijk. :pleading_face:

2 likes

NA betekent “Nieuwe Aanwinst”
Up wordt er neergezet zodat de advertentie weer bovenaan komt (omhoog dus) in de topiclijst. Dit mag overigens maximaal eens in de twee dagen.

2 likes

Aha, dank!

2 likes

De horlogewereld stikt van de afkortingen, ik kom ook nog wel eens een onbekende tegen :smile:

1 like

Die is vast geen 25 jaar oud, of ouder…

2 likes

Dat klopt, dacht dat ik in een ander topic zat :thinking:

Excuses.

1 like

Vandaag deze op mijn pols gehad naar het werk.

21 likes

Deze kleine Lip blijft fijn!

Ik ben Harry @lassale nog steeds heel dankbaar voor zijn reanimatie!

26 likes

Ik voel een lekkere middelbare school-vibe erbij door dat blikje en dat pakje peuken!

1 like

ZIM met mooie geblauwde wijzers.

19 likes

Toen ik op de middelbare school zat waren er nog geen energiedranken, en was een pakje peuken maar een paar gulden.

Ik ken het.