Welke vintage draag je vandaag? Deel VII

Haha, wie weet inderdaad, dat mondriaan horloge vind ik wel grappig :sweat_smile:

(Heb jij die mondriaan pinguïn al in je collectie? :wink:)

1 like

16 likes

Voor het even-cijfers-topic

18 likes

Nou… precies!..eh… dat dus …
Goed uiteen gezet Lex.
Symmetrie moet zeker geen tegenargument zijn in dit geval
:smiley::wink::ok_hand:t3:

Voor mij is het eenvoudig… ik vind anders dan normaal ook vaak heel erg leuk.:grin:
En dan zit je weer op glad ijs… dan geldt smaak…en heeft iedereen, even-wichtig of oneven- aardig, weer gelijk. :face_with_monocle:

1 like

Ha wilco. Dan zou in jouw geval een bullshead het ultieme evenwicht zijn. Zelfs de pushers in symetrie…

En dan past dit antwoord ook mooi binnen de recente beestenboel trend in deze draad.

:wink::grin:

2 likes

Ken je deze draad al Yannick. Daar zitten de vinyllofielen…

2 likes

Geen connie in deze, wel een “punthoofd” en omega… helemaal eens met je stelling Andy

Ha en dat zie ik nu pas … 2 4 6 8 10 12… geen wonder dat ik deze zo mooi vond

26 likes

Oef, leuk topic!

1 like

Beestenboel :laughing: :laughing: :laughing:

Bullheads zijn inderdaad mooi symmetrisch, maar toch vind ik maar weinig bullheads mooi. Vooral doordat ze vaak erg plomp zijn omdat de knoppen ruim boven de bandaanzet moeten zitten.

1 like

Ja en dan zijn ze met een horizontale lijn door 6 en 9 niet meer symetrisch dus…
:rofl::rofl::rofl:
Lastiger dan het lijkt dit :thinking:

1 like

Haha inderdaad, smaak is heel lastig te analyseren :blush:
En als je een horloge zou gaan ontwerpen dat volledig horizontaal en verticaal symmetrisch is krijg je waarschijnlijk iets heel saais :sweat_smile:

1 like

20 likes

Vandaag weer lekker de Tollet. Helemaal af met de nieuwe band en weer helemaal blij mee.
En speciaal voor @wbcoupe en mooie 2-4-6-8-10-12 plaat met heel mooi symmetrische subdials :wink:
En patina zoals patina bedoeld is :love_you_gesture:

34 likes

Haha, die ga ik nog wel een paar keer horen :sweat_smile:

1 like

Net klaar met dit 50-60 jarige Enicar Ultrasonic

20 likes

Die staat op mijn verlanglijstje !

1 like

19 likes

Russische bling bling :sunglasses:

19 likes

Hier vandaag ook een Rus!