Welke vintage draag je vandaag? Deel VII

Eens :+1:

De oude Citizen vóór het fietsen even verruild voor deze stevige ‘beater’ van Oriënt :sunglasses:

14 likes

Ook een mooie vintage op de achtergrond. 124 spider?

Lijkt mij geen 124, Triumph spitfire misschien?

1 like

Goed punt! Dit Hirsch-bandje vind ik best aardig, maar er had inderdaad wat meer taper op gekund.

1 like

vandaag heb ik wat ontvangen :heart_eyes: uit het mooie Nederland (waar ook mijn moeder oorspronkelijk afkomstig van is :heart:)
zoals @Aqualand in een vorige post al zij dat hij er nog even van ging genieten alvorens hij op reis zou gaan naar het verre België :smile: en kijk wat hij mij gestuurd heeft :smile:

16 likes

Sorry voor off-topic… Ik twijfelde ook, maar bij een Spitfire scharniert de hele ‘clamshell’ naar voren, dus die heeft niet zo’n opening langs de koplamp.

Extra schakeltje gevonden . Op HF natuurlijk :+1::grin:. @Climholland had een passende schakel voor me :partying_face::clinking_glasses:

3 likes

Blijkbaar zit dat dan aan elkaar geschroefd ofzo, want er zit wel degelijk een naad: :wink:

Bij een Fiat 124 loopt de naad parallel aan de rand van de verhoging, dus die is het ook niet. :thinking:

Denk dat het een MG B is…

1 like

24 likes

16 likes

Mooi … wanted … niemand een blauwtje …

… of loop ik hiermee een blauwtje op :wink:

Heerlijk horloge, deze Полет Тайфун :grin:

13 likes

Dat weet ik niet. Ik ben een groentje :face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Die van @TimeLapse is geen 516 maar een 526, daar was je toch niet naar op zoek? :wink: :wink:

1 like

Oeps, daar heb ik met mijn oubollig brilletje overgekeken. Klopt, een 516 is het zoeken naar… Maar de 526 mag het ook zijn bij nader (goed) kijken. Deze vind 'k even mooi :sunglasses:

2 likes

Ze lijken ook best veel op elkaar, al is er volgens mij geen enkel onderdeel uitwisselbaar. :grin:

3 likes

16014 :ok_hand:t3:

10 likes

Wissel :cloud_with_lightning_and_rain: :cloud_with_rain: :confounded:

19 likes

Zou kunnen kloppen. De lijnen kloppen, evenals de chromen rand om de lamp