Eens
Ook een mooie vintage op de achtergrond. 124 spider?
Lijkt mij geen 124, Triumph spitfire misschien?
Goed punt! Dit Hirsch-bandje vind ik best aardig, maar er had inderdaad wat meer taper op gekund.
vandaag heb ik wat ontvangen uit het mooie Nederland (waar ook mijn moeder oorspronkelijk afkomstig van is
)
zoals @Aqualand in een vorige post al zij dat hij er nog even van ging genieten alvorens hij op reis zou gaan naar het verre België en kijk wat hij mij gestuurd heeft
Sorry voor off-topic… Ik twijfelde ook, maar bij een Spitfire scharniert de hele ‘clamshell’ naar voren, dus die heeft niet zo’n opening langs de koplamp.
Extra schakeltje gevonden . Op HF natuurlijk . @Climholland had een passende schakel voor me
Blijkbaar zit dat dan aan elkaar geschroefd ofzo, want er zit wel degelijk een naad:
Bij een Fiat 124 loopt de naad parallel aan de rand van de verhoging, dus die is het ook niet.
Denk dat het een MG B is…
Mooi … wanted … niemand een blauwtje …
… of loop ik hiermee een blauwtje op
Dat weet ik niet. Ik ben een groentje
Oeps, daar heb ik met mijn oubollig brilletje overgekeken. Klopt, een 516 is het zoeken naar… Maar de 526 mag het ook zijn bij nader (goed) kijken. Deze vind 'k even mooi
Ze lijken ook best veel op elkaar, al is er volgens mij geen enkel onderdeel uitwisselbaar.
Zou kunnen kloppen. De lijnen kloppen, evenals de chromen rand om de lamp