Welke vintage draag je vandaag? Deel VII

This 5514

17 likes

Jazeker ! Netjes uitknippen en plakken maar :grin:

4 likes

Bijna goed :relieved: vandaag was het een MG als achtergrond, :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Bingo :+1::+1::+1:

1 like

Mogelijk niet op zijn plaats in de topic, maar ik heb een Vintagevraagje… het “scharnierpinnetje” van mijn Edox valt er regelmatig uit, iemand een oplossing voor dit probleem? Het simpel vastknijpen met een tangetje blijkt onvoldoende. Vandaag een grondige schoonmaakbeurt gedaan waarbij ik vuil tegen kwam uit 1976 denk ik. Zonde als ik het klokje niet kan dragen uit angst het te verliezen door dat losse pinnetje.

9 likes

Ohhhhw dit is gemeen, zo laag onder de gordel…ons zo èrg de ogen uitsteken…
:upside_down_face::wink:

Héérlijke dail hoor :drooling_face::sweat_drops:
Prachtig :kissing_smiling_eyes::ok_hand:t3:

1 like

Nu weer even gewisseld naar een Seiko Business Weekdater 6206-8010 uit 1966. Ik heb hem al even, maar hier nog niet voorgesteld. Voor dit horloge moet ik ook nog een nieuw glaasje voor bestellen. Dit is mijn 2e Weekdater, maar deze heeft mooiere indices, dan mijn andere weekdater. Maar er is nog wel wat werk aan. Er zitten een paar gemene braampjes aan de bevel, daar zal ik iets aan moeten doen. De indice op 12 uur staat iets scheef en het mechaniek heeft wel een servicebeurtje nodig. Maar alles op zijn tijd… Eerst hebben andere horloges voorrang!

20 likes

:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

Loctite en het zit muurvast :innocent:
( 648 )

2 likes

18 likes

Twee prachtige dames :wink:
:kissing_smiling_eyes::ok_hand:t3:

2 likes

Ongelofelijk Casper… Invicta master.

2 likes

17 likes

Vandaag draag ik mijn eerste echte horloge. Door mij nieuw gekocht in de vorige eeuw met Nederlandse guldens…

Het is een Rolex Explorer II ‘Polar’ met een ‘SWISS’-only dial. Helaas heeft deze uitvoering net geen tritium, daarmee is Rolex kort ervoor gestopt.

Fijne dag allemaal.

22 likes

Ik draag vandaag deze weer. Wilde hem zelf snel weer verkopen want voelt toch wat klein etc, maar mijn vriendin zei: ‘eindelijk eens een horloge dat ik ook mooi vind!’ Ja, dan heb je geen keuze meer.

Heb hier wel een vraag over, hoe hoort de secondewijzer te zijn? Zag namelijk dit horloge en die heeft een oranje wijzer.

20 likes

Ik zou zeggen …

16 likes

Ja, ik ook. Vind dat oranje ook niet helemaal passen.

1 like

Deze ff testen, heeft héél lang een lege batterij in gezeten, gelukkig een lithium cel, dus geen enge lekkage.

14 likes

Zestig plusser zoals ik :sweat_smile:

23 likes

21 likes