Welke vintage draag je vandaag? Deel VII

Ai ai, idee doet al zeer :joy::joy::joy:
Maar als ‘tie mag gaan, graag naar jou terug :ok_hand:t2:

Wow zo’n pakketje wil ik elke week wel ontvangen!
Mooie combinatie met die milanese band. Sportief en toch chique. Veel draagplezier!

1 like

Dankjewel! Sportief is hij zeker, maar die mesh band is zó grof en breed dat het nauwelijks meer chic te noemen is. :grin:

1 like

Zeer gaaf! :heart_eyes:

11 likes

:sob:

2 likes

Sinds 18:00 de troste eigenaar van deze zoemert, met dank aan @Magni80. Dankjewel voor deze heerlijke parel, hij draagt echt heel lekker!

22 likes

Geen nood Ruud, ik zou’m terugkopen hoor :sunglasses:

Of bedoel je dat je ‘m ook had gewild?:sweat_smile:

1 like

Vandaag maar weer eens een Lord Marvin met Arabische cijfers, keuze uit drie van deze geweldige horloges. Dan is het toch moeilijk kiezen… Wel even op een ander bandje gezet, misstaat zeker niet.

17 likes

13 likes

Vandaag eens iets klassiekers, maar ik vrees dat dit toch niet echt mijn ding is :thinking:

20 likes

#tsjongewateenbeauty !
Hij staat je goed kerel! Veel plezier gewenst met deze Omega.

Gister mijn eenvoudige Seamaster weer terug gekregen van @Tokes oftewel Toke, de horlogemaker uit Wijchen.
Compleet geserviced en klaar voor de volgende miljoenen seconden… Deze is al lang geleden begonnen met tikken, dat is te zien en af te leiden uit het mooie rokersgeel dat zich tussen de uren door steeds hardnekkiger manifesteerde…I love it.

22 likes

24 likes

Zeer nice! :ok_hand:

1 like

Yep, kan er niet aan wennen dus snel weer iets sportievers om de pols.

Iemand interesse in een oude Doxa voor weinig? :joy:

17 likes

Vandaag een hele bijzondere orfina, ik denk een vrouwenmodel, maar vind het wel een gaaf ding

22 likes

Dat lijkt wel een wapen :smile: :+1:

2 likes

Designhorloge van de week :heart_eyes: :clap: :clap:

2 likes

juist binnen :heart_eyes:

21 likes

Omega SOB 26.5

Een van mijn mooiste horloges en in uitzondelijk goede staat.

27 likes

Mooi hoor met die schuine bezelkant :ok_hand: