Hee Esmee. Leuk dat ik mijn horloge hier langs zie komen. Mooie band! Leuk dat je hem met veel plezier draagt. Union Laureat is ook echt wel een leuk merk van Pontiac. Blijft een mooi horloge.
helemaal mee eens
Bulova Accutron 214 Spaceview uit 1969, meer dan vijftig jaar oud maar nog steeds de futuristische zoemer die het altijd al was!
Ja klopt bij jouw gekocht. Ben er nog steeds heel blij mee. En nu met leren band
Topper👍
Wat een prachtig horloge en in geweldige staat. Heerlijk ding om te zien. Ooit…
Hou toch op… belachelijk mooi deze. Heb ik al eerder gezegt maar je lokt het echt uit hiermee.
haha dank je
Ik wissel niet zo vaak in de loop van de dag, maar heb daar vandaag en leuke uitzondering op, namelijk een wissel naar deze NA met bijzondere dank aan Erik @dins1
Kort geleden in versie VI van dit topic ontstond een soort Pontiac thema en kreeg ik van hem een 30mm Pontiac aangeboden… Vandaag is ie binnen gekomen, er was even een extra gaatje nodig in de band, maar daarna ben ik natuurlijk meteen begonnen met ervan genieten!! Een belangrijke voorwaarde bij onze deal was dat hier foto’s komen als bewijs dat het horloge weer echt polstijd krijgt, daar voldoe ik met het grootste plezier aan! Later meer foto’s, wanneer er weer een beetje daglicht is, maar nu vast deze van eerder vanavond:
Gefeliciteerd. Één van de leukste ‘plakmerken’ vind ik
Deze heb ik ooit op straat gevonden, zonder bandje en met beschadigd glas.
Volgens de hodlogemaker is hij uit begin zestiger jaren, maar ik vind hem er meer eind zeventiger jaren uitzien. Hoewel ik ooit ergens gelezen heb dat de aanduiding ‘incabloc’ maar tot begin 70 is vermeld omdat het vanaf toen standaard was.
Mist nog een - plastic vermoed ik - bezel vlg mij maar leuke diver eind sixties👍