Welke vintage draag je vandaag? Deel VII

En je denkt Palerma… Palermo… Italië… Spaghetti… Fiat… :stuck_out_tongue_winking_eye: :laughing:

3 likes

Tja…wanneer is een horloge vintage?

13 likes

Gewoon online scoren, ligt ie zo in de brievenbus

1 like

Dank je, is geen frivool type maar net zo strak als het horloge zelf en daar houd ik nu eenmaal van. Wel flink wat meer met lumen uitgerust dan jouw Leopardo :innocent:

1 like

En het is gewoon Nederlands :grin:

Dat valt wel mee toch?

1 like

Inderdaad; net zo Italiaans als spaghetti Bolognese. :smile:

2 likes

Klopt - helemaal gelijk. Ik wordt altijd gebiologeerd door die crèmekleurige cijfers en wijzers, maar qua lumen dots en wijzervulling zijn ze óók gelijk, sorry.


Het digitale toverdoosje in mijn Motorola maakt dat creme stiekem weer wat strakker wit :thinking:

14 likes

Moet het horloge minimaal ouder zijn als je vrouw toch?

3 likes

17 likes

Ware het niet dat de cijfers goudkleurig zijn en de wijzers staal. De wijzerplaat is, of was, creme achtig maar verkleurt richting roze.

Kijken we wel naar hetzelfde horloge? :joy:

Doet me denken aan lang geleden toen onze TV stuk was en we in eens naar groene smurfen keken :grin:

Was ze nog maar jonger dan 24😂

Ik heb het dan wel over de Palerma :innocent:

Een simpel maar mooi handopwindertje vandaag!

26 likes

Heeft die crèmekleurige wijzers dan? :thinking: :upside_down_face:

In elk geval niet zo heel wit als de foto in de post doet overkomen. Precies dat verschil waarom ik bijv. de wijzers en uurmarkeringen van Rolex, Seiko, Tudor etc zo spuuglelijk vind, waar tegenover de gemiddelde vintage gewoon lekker creme - of als je wilt off-white - te bieden heeft.

1 like

Sorry maar ik volg je even niet. Bedoel je de markeringen van vintage modellen van deze merken of de moderne?

14 likes

Het is roestig sorry rustig hier?! :thinking:
Een 707, volgens sommige bronnen het horloge voor vliegend personeel van Sabena in België :airplane:

22 likes

25 likes