Prettig weekend alvast. Vandaag draag ik weer eens mijn Britix. Ik draag hem weinig omdat hij een 19mm bandje nodig heeft en ik stoor me behoorlijk aan een niet passend bandje. Toch maar eens eentje scoren op het lichtblauwe gedeelte.
Dit oudje vandaag.
Zit op een bankje met de vriendin en die zit naar horloge te kijken en zegt wat een armoedig horloge, lijkt wel alsof hij uit het.grofvuil gevist is
En bedankt!!!
Geprobeerd uit te leggen dat het glaasje vies is aan de binnenkant omdat het een origineel zeldzaam glaasje betreft uit 1969 met een extra chromen rand. En ja dat hij nog weg moet voor een service.
Wel gezegd dat als ze zo een horloge ooit ergens bij het.grofvuil ziet liggen ze deze direct moet pakken
Edit: na het laten lezen van de text moest ik wel vermelden dat ze het kon waarderen dat ik de moeite had genomen hem op tijd te zetten wat ik geregeld nog wel eens niet doe.
Weer zo een top stuk !
Haha mijn meisje is inmiddels gestopt mijn vintage trots
te noemen
Ook al heeft ze wel een punt en zijn wij soms zo gedeformeerd dat je niet meer ziet dat het
Ik denk niet dat ze gestopt is omdat ze me gelijk geeft nadat ik het heb
maar vooral omdat ze inziet dat het een verloren zaak is… je bent geinfecteert kerel