Welke vintage draag je vandaag? Deel VII

Inderdaad; de jouwe lijkt wel wat scherper; die kast is bijna nieuw nog :ok_hand:

Vintage skindivertje vandaag.

22 likes

22 likes

Rox,

24 likes

Erg smaakvolle Kingstar met deze band Andre. Heeft veel weg van een hydromatic

27 likes

Op het terras doet een Seastar het ook best lekker :sunglasses:

21 likes

Tropical zodiac

Loopt als een trein net terug van onderhoud

28 likes

dat ga ik voorlopig niet doen,
namelijk, dit is het modelletje dat ik vroeger van mijn vader gekregen heb toen ik in het hospitaal lag als kleuter.
hij vroeg me wat ik graag zou hebben als ik flink zou blijven daar, en mijn antwoord was een horloge.
dus de volgende dag had hij er eentje bij maar het was zo’n speelgoed ding van plastic.

natuurlijk zag hij de teleurstelling in m’n ogen en daarom gaf hij mij het horloge dat hij zelf aanhad.
en dat was dit model, dus nu heb ik hem terug en de witte band herinnert mij aan hem en het moment van toen. :smiley:

10 likes

Mooi zeg!

1 like

Ik dacht dat ie licht blauw was, dat zou overigens prima kunnen. Maar begrijp ik het goed dat je vader 'm op wit leer droeg?

1 like

neen dat niet, maar het laat mij de herinnering levend houden :heartpulse:
mijn kast zit al redelijk gevuld met horloges en deze valt erin op en dan denk ik spontaan aan hem :heartpulse:

3 likes

Je hoeft uiteraard geen verklaring af te leggen waarom je een bepaalde band aan een horloge hebt.
Ik vind het mooi dat dit horloge op deze manier je herinnering levend houdt.

Hier vandaag een grote Ruhla UFO.

23 likes

Ik geloof niet dat ik deze Ruhla ooit zou (durven) dragen maar om jouw pols is ie perfect. Alles klopt met de band erbij :+1:

Waarom niet ?

20 likes

Het is best een uitgesproken horloge :wink:

Niets mis mee maar het moet je staan/ bij je passen. Ik ben denk ik toch wat conservatiever :open_mouth: :thinking:

Is dat ongeveer hetzelfde als “leuk, als je er van houdt”?

:smile:

Nee, dat is niet hetzelfde. Ik vind het echt een gaaf ding maar ik zie dit model niet snel om mijn pols. Maar dat geldt ook voor bijvoorbeeld een gouden Rolex Date Just met diamanten :wink:

Het moet je stijl zijn en zoals gezegd bij je passen. Dat wil niet zeggen dat ik horloges die ik zelf niet zou dragen kan waarderen en respecteren. In tegendeel

3 likes

Hij komt anders uit een vrij conservatief land (DDR :wink:) en bovendien is ie al uit 1976.
Maar in de 70’s had je wel meer van dit soort UFO modellen.

3 likes

Ha! Ja, dat klopt maar dan nog… Stijltje, je hebt het of niet. Ik niet dus :joy: