Welke vintage draag je vandaag? Deel VII

Excuses heren en dames… dit is geen vintage, maar ik waag het toch om hem te posten… :grimacing:

Waarom riskeer je dan om even ouderwets ‘op z’n horlogeforums’ in de grond te worden geboord ?!? :thinking:

Welnu, omdat dit een heel bijzonder horloge is en toch ook al wél 15 jaar oud is én omdat er maar 25 van zijn uitgegeven ooit… En vooral, omdat dit horloge de eerste Limited Edition was die ooit voor het Horlogeforum is uitgegeven en wel in het jaar 2005. Ons mooie forum heette toen nog horloge.pagina.nl … het forum in de begintijd.:ok_hand: Ik heb hem kort geleden over mogen nemen van de eerste eigenaar- gerespecteerd forumlid van het eerste uur- Hans @Highstreet :blush:

Daarom waag ik het om dit horloge met jullie te delen. Genoeg geouwehoerd nu; eindelijk dan de plaatjes…

En nu … ben ik er klaar voor om in de grond te worden geboord. :sweat_smile:

Heel fijn weekend gewenst!:wink::+1:

21 likes

Nu bega je een doodzonde! :scream:

Maar vooruit omdat het hier een forum klassieker betreft mag het van mij :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

:sweat_smile: :+1:

2 likes

24 likes

De Ying Chun, met misschien wel de meest ‘funky’ dial design die op de Chinese '80s markt is uitgebracht. De Tianjin Clock and Watch Factory had een periode waarin ze werkelijke alle mogelijke combinaties van design hebben samengebracht.

20 likes

Twijfel :thinking:

17 likes

Bumper :smirk:

22 likes

15 likes

23 likes

Eentje van de familie Racine vandaag.

28 likes

Hmmmm… :drooling_face:

23 likes

Waarover?

2 likes

Laatste Tour-dag

Nog een zondag vol zon!

22 likes

14 likes

25 likes

Origineel leren bandje wat ik eigenlijk wil sparen om 'm ooit compleet te verkopen :thinking:

De Aquaplunge vandaag :sweat_drops:

27 likes

38 likes

22 likes

Koude oorlog tijd?

17 likes