HA Harry, jij zit al zo lang op het HF en zelfs met dubbele identiteit… je weet toch…?.. van de cultuurkloof tussen het rode en het bruine deel op HF. Hier tussen de oude spullen, waar de rust overheerst, wordt niet " geboord". En zeker niet in de grond
Nieuw klokje in de collectie… Fijn weekend! Overigens, als iemand hier meer informatie over heeft? Edox 200492, daterend uit 1970-1979. Ik twijfel of het een Delfin is… Op ebay momenteel eenzelfde model te koop… tips met bronnen voor informatie onder de vintagekenners ?
Op de wijzerplaat staat geen Delfin zoals inderdaad bij de meeste wel het geval is, vandaar mijn twijfel… Dit rectangle-model is niet veel over te vinden… en inderdaad gescoord hier op het HF, leuke deal met @SandroZ!
Nieuwe batterij erin en hij kwam weer tot leven. Wat een mooi te zien bewegen
Hij moet wel nog een nieuw glaasje krijgen de krassen zitten helaas te diep om eruit gepolijst te worden.
PS de hartje wat klopt is een ESA /ETA 9154
Ik zie het toch ietsje anders, ben ongeveer net zo gefocussed op (originele) banden als sommigen op doosjes & papieren. Die laatste kan je niet dragen, bandjes wel. Gespje heeft een mij onbekend logo, vind ik leuk en gewoon ok, zonder er verder een expert bij te willen halen