Welke vintage draag je vandaag? Deel VII

Vandaag een reclame horloge.

21 likes

Fraaie 12😋

1 like

Ik ook niet, deze komt idd uit 70-79. Had weinig tijd om er onderzoek naar te doen, hij was net geserviced en er was gewild, zou ik teveel betaald hebben denken jullie ? Heb hem net gekocht voor 270 euro… was wel een gokje waard dacht ik…

1 like

(Ook voor @Jomu123 )
Hier gaat het om een Mont-Blanc (met streepje), een oud merk dat niet meer bestaat.
De moderne MontBlanc (ook bekend van de pennen), die je in “wat dragen we vandaag” ziet, heeft dus niets met deze vintage Mont-Blanc te maken.
Twee mooie merken overigens (maar €270 is voor een Mont-Blanc m.i. echt teveel) :slightly_smiling_face:

2 likes

Deze moet natuurlijk op een compleet onbehaarde arm.

10 likes

1 like

17 likes

Als je er blij van wordt, onbetaalbaar! De rest … niet zo belangrijk.

2 likes

Au au auricoste is mooiïïiiiiiiiiiiiiiiii :blush:

Priceless! :rofl: :rofl:

1 like

Dat het je favoriet is, dat kan ik me voorstellen. Echt heel mooi! mag je met recht trots op zijn.

1 like

Moest een beetje chique gisteren. Met mijn zus uit eten. Ze zag het horloge ook nog. En wist te melden dat ik in de tachtiger jaren toch ook al een Omega had met zilverkleurige wijzerplaat. Moet vaker met haar uit eten. :ok_hand::grin:

18 likes

Bedankt voor je reactie, geen idee dat er nog een “andere” mont-blanc bestond. Ach het is een leuke aanvulling op mijn collectie. :sweat_smile:

1 like

Kleur op een grijze dag!

17 likes

Even wat anders voor de avond :hugs:.

42 likes

Heerlijk, die stenen-race destijds, veel leukere marketingtruc dan die beperkte edities toch?:yum:
Zo had mijn vader in de sixties ook zo’n 41 stenen pronkmachine - loopt helaas niet goed meer maar echt kekker heb ik er niet veel :sunglasses:

En volgens mij is @pmannaert ook zo’n stenenkampioen met een van zijn fraaie Verdal tijdwijzers

19 likes

Hee, leuke Avia Jacques! Volgens mij helemaal niet zo’n onbenullig merkje als het lijkt, ziet ze helaas weinig :+1:

En behalve mijn simpeltjes ook al heel leuke chronografen gespot van dit oude merkje :nerd_face:

21 likes

Ik merk, dat ik steeds meer sympathie voor de vintage horloges krijg, draag ze steeds meer. Vandaag mijn vintage beatertje weer gedragen, lekker licht, en draagt zich ook lekker. Zag wel, dat hij voor stond. De eerlijkheid gebied me te zeggen, dat ik even niet weet of dat ook al zo was voordat ik hem omdeed :blush:

Maar voor de avond toch iets anders om gedaan, gewoon omdat het kan…

21 likes

Kan het niet laten hem hier ook te plaatsen :heart_eyes_cat:

25 likes

Hi. Avia zie je inderdaad niet vaak. Kwalitatief prima uurwerkjes en de afwerking en stijl is vaak ook echt wel netjes. Die Marino van jou is ook wel een leuk duikertje. Mooi vanille lumen.

1 like