Wat is de maat? Verder lijkt het me prima kunnen, wel even een bandje op maat scoren
Diameter zonder kroon is 30mm, het is nu dus het kleinste horloge dat ik heb!
@JustInKees
Niet alleen het formaat is OK, ook het design is mooi. Lanco, altijd goed, ook weer dit exemplaar.
Lekker dragen! Dat bandje afknippen heb je trouwens best netjes gedaan. Ik vind het af en toe wel aardig om te zien als een bandje over de lugs heen ‘bloest’.
Erg mooie Invicta
Dit merk heeft in het verleden toch echt veel leuke horloges uitgebracht.
Zo zag ik eerder deze week bijvoorbeeld deze op eBay:
Anyway, hier is het vandaag Borel tijd:
Die rode plaat is prachtig, maar smeekt wel om een zonnestraaltje, dan komt hij echt tot leven.
Veel plezier ermee
Geïnspireerd door een degelijk stuk info over Alpina van @SybrenAnne nog eens mijn horlogelaadje wat verder opengetrokken
Ik ga vandaag ook voor kleur! Deze Tissot RockWatch mocht ik overnemen van Frank @HorlogeHalle (met nog veel meer goodies, die komen vanzelf ook nog langs!). Gemaakt tussen 1985 en 1992, voor zover ik heb kunnen nagaan. Deze was vrijwel zeker NOS, in z’n doosje, geen spoortje van gebruik te zien. Er zit een quartz ETA 976.001 in, waar binnen een dag een batterijtje voor binnen was. Gelukkig had de oude niet gelekt, het was allemaal perfect schoon en met nieuwe batterij begon 'ie meteen te lopen! Het is een kleur die perfect bij mijn garderobe past dus vanaf nu is 'ie niet meer NOS maar mag 'ie wél eindelijk buiten spelen
Ik smeek ook om een zonnestraaltje
Goeie voor de vrijdagmiddag ook!
Ben sowieso wel een beetje klaar met al die regen, doe maar weer een keer zon.
Haaaaa, Marleen, sterk optreden, mooie klok, lovende woorden, …wat wil ik nog meer?
Ik dacht aan de zon, maar ik heb de eerste zonnestraal vandaag uit Groningen al te pakken
Die grijs grauwe nevel hier komt mij ook intussen wel mijn neus uit.
Ik lees net dat we naar @HorlogeHalle moeten. Daar schijnt de zon.
Gaat druk worden daar…
Leuk ding! Veel plezier met deze kleurige aanwinst
Heb ooit overwogen om die van Frank over te nemen maar uiteindelijk niet gedaan.
Wel laatst de “mannenversie” op de kop getikt, helaas niet NOS maar daar was de prijs ook naar.
Hahahahaha, soms voelt dat wel zo , naar we mogen het dorp niet uit volgens het afdelingshoofd
Ik ga vandaag nog wel een zonnestraal presenteren, die gaat de verkoop in.
Het is die Caravelle, een broeisel van Citizen en Bulova.
Die info kreeg ik van ons medelid en horlogevorser @Lexaf Hij zorgt op het forum voor de pareltjes van informatie over leuke horloges…
Net als @wbcoupe Wilko, vooral Tissot kun jij belichten als geen ander
En Clim, veel aparts heb ik al van je gezien en kunnen lezen.
Man man man, bakken info en gepassioneerde verhalen.
Een goed team hier op het HF