Welke vintage draag je vandaag? Deel VII

Bij deze Timavero zit de “loep” voor de datum niet op het glas, maar juist aan de binnenzijde.

21 likes

Weekend

32 likes

Ik weet dat het niet bijzonder is en dat dit rommel genoemd wordt door sommigen hier op dit forum. Zilveren kast (soms poets ik hem met een doekje om hem beetje glimmend te houden), enamel wijzerplaat, en binnenin een uurwerk wat Invicta zelf geproduceerd heeft. Leeftijd is mij onbekend (aangezien niet te achterhalen is wanneer uurwerk precies in productie was). Maar dit soort TROEP maakt mij best BLIJ…:blush:

ojaa en natuurlijk een heerlijk soepel leren bandje van @Ko_

26 likes

Puinbakje.

25 likes

Zilveren indices op een metaalkleurig horloge is altijd mooi! :ok_hand:t2:

Draag hem nog niet want heb hem tegenwoordig in een mooi doosje uit dezelfde tijd. Maar gaat dadelijk om!

24 likes

voorzeker geen rommel wat mij betreft, mag direct mijn richting uitkomen. Mooie horloge!

Dat heeft mijn Ebel (niet vintage) ook, echt perfect maar nooit begrepen waarom niet meer merken dit doen

1 like

Invicta?

Zeg het maar, ik kom het (te) weinig tegen :wink:

Dit horloge heeft ook zo’n cyclops aan de binnenkant, maar ook andere modellen hebben het.

21 likes

Stalenband er is op gezet

14 likes

Loep aan de binnenzijde hadden vroeger veel horloges.
Ik heb Ruhla’s die dat ook hebben.

20 likes

Volgens mij mn. vanwege het makkelijk poetsen van plexis

Logos en loupjes binnenin.

2 likes

Zou heel goed kunnen. In mijn Ebel zit overigens saffier, een Young timer model dat zo’n 20 jaar geleden is geïntroduceerd

18 likes

25 likes

Vandaag de Seiko 5626 7040

27 likes

Wissel van de Tissot Chrono XL naar Seiko Lord Marvel…

Draagt toch wel een stuk lichter… (en ook eindelijk weekend!)

22 likes

18 likes

Middag wissel naar mijn jaren 90 Longines

18 likes