Welke vintage draag je vandaag? Deel VII

Rechts mijn ‘eeuwige’ Kinetic een keer gewisseld voor deze simpelstrakke SQ :hugs:

16 likes

Vandaag in www.watchmakermuseum.com bewonderd. Aanrader!

19 likes

Wow, wat een beaut zeg! :heart_eyes:
Vertel hier eens wat meer over.

5513 non-serif dial.

19 likes

18 likes

Als Corona voorbij is ga ik graag…

Ik was in mijn eentje vandaag in het museum, op Ralph Jansen na uiteraard. Gewoon ff afspraak maken via contactformulier op de site :+1:.

3 likes

m’n enige Seiko :smiling_face_with_three_hearts:.

15 likes

Dan hoop ik dat Corona gauw voorbij is want het museum is maar open tot 24 oktober. Het is een tijdelijk museum

1 like

Vandaag was het bij mij (voor het eerst) dit zilveren oudje, foto van vanmiddag

Hij heeft een ander bandje gekregen en is vandaag netjes op tijd blijven lopen. Ik moet 'm nog open gaan maken, met beleid omdat het zilver vrij zacht is, dan hopelijk foto’s van het uurwerk (en de informatie die dat eventueel oplevert). Ook deze komt uit de fantastische deal die ik met @HorlogeHalle mocht doen.

23 likes

Die grijze is ook heel mooi Wilko, misschien iets meer zoals de RockWatch bedoeld was… Als ik het in de gauwigheid goed heb gelezen, zijn ze begonnen met graniet en andere ‘gewone’ steensoorten en die geinig opvallende geel en rode wijzers. Daarna pas kwamen er wat ‘bijzonderheden’ zoals speciale steensoorten en daarna(?) ook hout, (WoodWatch). Ik ben je in elk geval dankbaar dat je deze mooie groene voor mij hebt laten liggen :smiley: want deze past perfect bij vanalles uit mijn garderobe. :dress: :wink:

4 likes

Leuk hoor! :smiley:

1 like

Dat WIST ik dus gewoon…ik voelde het :smirk::lying_face:

1 like

Mijn “zondags” klokje :smiling_face_with_three_hearts:

26 likes

Ook een leuk ding :ok_hand:
Heeft wel wat weg van mijn Tissot trenchwatch:

23 likes

Vandaag voelde ik me kontiki :smile:

26 likes

Ha die buurman ken ik!

https://youtu.be/Qsitix_FcZ0

13 likes

Kontiki in het goud, die zie je niet veel.

1 like

Goedemorgen allemaal.

Vandaag de Enicar.

23 likes