Welke vintage draag je vandaag? Deel VIII

Goedemorgen!

23 likes

Deze mooie S gisteren klaargelegd om de week te openen, maar lijkt met de koude een beetje een winterslaap te willen doen…:grimacing:

20 likes

Ietwat versleten automaat met een Felsa 415 uit de jaren veertig.

19 likes

21 likes

Volmondig ja!

Mooi model. Leuk hoe de cijfers in de markers staan.

1 like

Misschien wel het mooiste topic van HF.

1 like

17 likes

Lijkt in de box een no,
Is om de pols een GO!

Even extra aandacht voor dit glaasje :yum:

18 likes

Vind hem vooral met die band samen wel erg charmant. Popt de patina lekker van de wijzerplaat!:+1:

1 like

Thanks! Ben meestal van “team leer”, maar deze combi klopt gewoon zo lekker!

1 like

Als je deze stijl tof vind, moet je eens de AP “calatrava” / “türler issue” opzoeken. Vind dat een heel onderschat horloge (wel iets boven mijn budget voor mij :p). Je komt ze ook niet zo vaak tegen in goede staat. Laatst kwam er wel eentje voorbij bij AVW (niet deze foto).

5 likes

Ja vind ik idd ook prachtig. Maar aangezien ik graag weer wat wil aanschaffen eerst maar weer eens sparen :joy::joy: @Maaslander heeft een prachtige iwc te koop in het blauw…

3 likes

Hier deze ook nog maar eens spammen. Heeft ze de leeftijd wel voor.

12 likes

22 likes

Vandaag tijd voor een klassieker om de pols. Een Tudor Prince Oysterdate automatic uit 1965.

15 likes

Tja, smaken verschillen, deze combinatie klopt voor mij echt van geen kant. Veel te brede jaren 80 stalen band op een minimalistisch 50’s horloge :thinking:

Maar als het voor jou werkt; lekker doen :+1: :sunglasses: :sunglasses:

2 likes

Ik zie het. Heel gaaf die markers!

1 like

Noem het een statement :sunglasses: :cowboy_hat_face:

2 likes

Misschien wordt het wel een trend. Binnenkort lopen we er allemaal mee :sweat_smile: :sweat_smile:

2 likes

Seikomatic Weekdater uitlaten in dit winterse weer (en mezelf erbij)

13 likes