Cross postje, vandaag een oudje die met zijn dik 47 jaar nog goed bij de tijd is en binnen specs loopt na de goede zorgen van @Aad57 , een Seiko 3823-7001 VFA.
Dankjewel:)
Gave band
Ja, dat vond ik ook. Alleen ben ik nu het horloge aan het reinigen, en heb ik het bandje even in de ultrasoon gedaan, en nu komen alle zwarte vlakken los… Die heb ik dus vervolgens allemaal maar verwijderd, ziet er anders niet uit… Maar als compleet in goudkleur ziet het er anders ook niet slecht uit. Ik twijfel alleen nog, of ik deze wel terug monteer, want het bandje is 18mm en het horloge heeft een lugbreedte van 19mm.
Maar toch leuk, als onverwachte aankoop! Voor een paar tientjes veel plezier!
Grandioos … hoeveel roder kan een secondewijzer zijn ?
In mijn originele glaasje van deze Fifties Sputnik zat een scheurtje en het hoge ietwat geschuinde glaasje is in geen standaardassortiment te vinden.
De wereld van Sovjet horlogeverzamaars is ook buiten dit forum geweldig vriendelijk!
Een Bulgaarse relatie stuurde me een compleet horloge (minus de Sputnik secondewijzer) als donor voor het glas dat @vouwfietser er vervolgens heeft ingezet!
Helemaal happy!
Wat een gaaf horloge!
Hee - nooit gezien deze blauwe diver, je zou eerder aan Kelton (Frans) denken in dit soort poppy kleuren