Welke vintage draag je vandaag? Deel VIII

Evilux

31 likes


Nieuwe aanwinst. Gekocht van een forumlid:)

27 likes

Tussen de sneeuwbuien door :upside_down_face:


Veelgebruikt zoals het hoort bij een " werkmansuurwerk " :smirk:

26 likes

21 likes

Bij Remington denk ik aan zo’n Wilde westen geweer

1 like

Een echte dresswatch. Geen secondewijzer, geen datum. En door de Peseux 7001 érg dun. Dunner dan zo’n modequartz zelfs.

afbeelding


(Gouden gloed komt door brakke verlichting)

17 likes

Spider dial!

29 likes

Vandaag dus deze.

23 likes

32 likes

Mijn glimmende Helvetia vandaag, lekker dressy


Fijne dag HF!

25 likes

Still classy :zap:

21 likes

Ik draag er twee vandaag:


35 likes

Die chronolympic is cool!

2 likes

Mooi hoor!

2 likes


Vandaag weer eens een vintage.
Vulcain zonder cricket :wink:

19 likes

Ook ik mocht weer eens op pad

19 likes

17 likes

Bruut!

2 likes

Mooi om te lezen dat enthousiasme over je nieuwe Pobeda, en ook de creatieve term klauwsporen voor de markers. Die heb ik overigens ook wel eens bij Duitse of Zwitserse vintage cheapies gezien :thinking:
De mijne heb ik al weer zo’n 25 jaar schat ik dus die mag hier wel gepost :sunglasses:

15 likes

Klauwsporen is toch wel wat ik associeer met hoe een beer met zijn klauwen op een boom achterlaat. En dat associeer ik weer met een land als Rusland, waar toch wel wat beren voorkomen. Komt ook veelvuldig in hun mythologie voor, dus voor mij logisch, dat ze bij het design zoiets opnemen. Dat is hoe ik erover denk. De ongelijke lengte van de indice op 12 uur lijkt daar ook op te duiden.

Maar jouw exemplaar ziet er anders echt nog heel erg mooi uit! Hoe dan ook, ik ben erg blij met mijn exemplaar. Ik heb hem nu op een hagedissen leren bandje gezet, dat staat erg goed (Dat is toch al mijn favoriete soort leren bandje, vanwege de soepelheid).

12 likes