Welke vintage draag je vandaag? Deel VIII

Ook ik mocht weer eens op pad

19 likes

17 likes

Bruut!

2 likes

Mooi om te lezen dat enthousiasme over je nieuwe Pobeda, en ook de creatieve term klauwsporen voor de markers. Die heb ik overigens ook wel eens bij Duitse of Zwitserse vintage cheapies gezien :thinking:
De mijne heb ik al weer zo’n 25 jaar schat ik dus die mag hier wel gepost :sunglasses:

15 likes

Klauwsporen is toch wel wat ik associeer met hoe een beer met zijn klauwen op een boom achterlaat. En dat associeer ik weer met een land als Rusland, waar toch wel wat beren voorkomen. Komt ook veelvuldig in hun mythologie voor, dus voor mij logisch, dat ze bij het design zoiets opnemen. Dat is hoe ik erover denk. De ongelijke lengte van de indice op 12 uur lijkt daar ook op te duiden.

Maar jouw exemplaar ziet er anders echt nog heel erg mooi uit! Hoe dan ook, ik ben erg blij met mijn exemplaar. Ik heb hem nu op een hagedissen leren bandje gezet, dat staat erg goed (Dat is toch al mijn favoriete soort leren bandje, vanwege de soepelheid).

12 likes

Tja ik heb hem dacht ik ook nieuw gekocht ooit, en vrijwel nooit gedragen. vond toen vooral de bezel iets speciaals!! Ook nog zo’n Russisch ‘leren’ bandje toen er bij, zit nu op een andere Rus. Waren toen best betaalbaar op het Waterlooplein als ik me goed herinner :thinking:

1 like

En nu nog steeds. Ik heb er nog geen 4 tientjes voor betaald, dus een hoop plezier voor weinig…

2 likes

17 likes

18 likes

Vandaag op de lederen band.

11 likes

Goedemorgen,

16 likes

Hamilton vandaag…

16 likes

20 likes

Blue Friday :thinking:

12 likes