Welke vintage draag je vandaag? Deel VIII

Ergens onderweg :smirk:

28 likes

Eentje door mij gemaakt, eentje door mijn zoontje.

22 likes

Bij linnen denk ik ook aan draad die overdwars loopt maar ik heb ook geen idee of deze structuur een aparte naam heeft.

Ik moest ook gelijk aan het behang van Oma denken, in Amsterdam drie hoog en ook daar werd wel eens een rokertje opgestoken.

2 likes

In De Pijp zeker? :grin:

4 likes

24 likes

:joy:

2 likes

Dank je Paul! :blush: Ik heb hem mogen overnemen van horlogevriend Franque @HorlogeHalle :+1:

3 likes

Vandaag weer eens de Citizen Crystate de Luxe.

19 likes

Bedankt! Ik ga eens zoeken op chrono24. Als je hem ooit verkoopt heb ik wel interesse in ieder geval.

Uiteraard is de linker de mooiste :blush::ok_hand:t3:
Prachtig art moderne dail met artistieke mixed up markers.
@HorlogeHalle wat vindt jij van deze unieke font?

2 likes

Ikzelf ben vooral onder de indruk van de 2

En de japanse datum aanduiding tussen de 3 en de 4

3 likes

Fijne zondag :+1:

22 likes

Semi vintage 2531 met Tritium :grinning:

21 likes

Volgens mij heb ik weleens een topic over dit horloge geopend. Was echt puin toen ik hem gekocht had. Volgens mij voor nog geen 10 euro op de kop getikt. :smiley: Er mankeerde van alles aan dit horloge, (plexi)glas gescheurd en bekrast, wijzerplaat en kast helemaal besmeurd en dan het uurwerk… dat was echt een ramp. Heb heel wat hulp van iemand op dit forum gekregen bij het herstel. :smile:
Het resultaat vind ik heel mooi.

Ff nog een foto, leuk hoe die sunburst kleuren uit de omgeving reflecteert en de kleur van de plaat direct een andere kleur krijgt.

23 likes

Mooie zilveren plaat

Uit welke jaar is dit horloge dan?

El primero :grinning:

44 likes

Omg, de wens wat net een beetje gezakt, maar nu weer helemaal terug. Wil je m niet zoveel plaatsen hier? :wink:

1 like

Ik meen (zou moeten kijken) dat hij is verkocht in 1999. Maar het is met Tritium en dat is gebruikt tot 1998 dus is hij vast daarvoor gemaakt

1 like

Donkergrijze suède op lichte plaat, dat mist eigenlijk nooit :ok_hand:

27 likes