Mooi, dan zit ik goed.
Eind 80 begin 90 .
Die youngtimer om jou pols is wel een heel mooie zeg.
Dank, ik ben er ook heel blij mee. Niets mis met een âkleintje quartzâ.
De originele rubberen band was nog een zoektocht overigens.
Dat kan ik begrijpen , spul ligt niet voor het oprapen.
Ik heb voor mijn quartz voor een tropic gekozen met origineel breitling gespje.
Zeer geslaagd al zeg ik het zelf.
Het originele staal en/of rubber kunnen mij niet bekoren voor dit modelletje.
Vind de vintage wereld prachtig, maar poe heb er geen kaas van gegeten en durf er dus niet echt aan.
Puike cijfers. Die maken deze plaat helemaal vintage
Wat een pracht Memovox! Staat echt nog op mijn verlanglijstje om nog eens terug te kopen.
Helaas ooit een mooie Jumbo verkocht in mint conditie
Prachtige dial!
Alarm staat op 16:35. Niet geheel toevallig. De fabrieks-zoemer is âout of orderâ, dus dan zelf maar doen⊠Mooi sober, bruin 17/14 bandje staat in bestelling (twee zelfs, ze zijn nl. niet makkelijk te vinden) en een vintage JLC gesp ook. Ga het werkje waarschijnlijk laatste week van het jaar uit elkaar trekken.
Niet alleen is de amplitude te laag, ik wil er ook gewoon zelf eentje âgedaanâ hebbenâŠ!
Hij is echt superstrak. Deze zijn meestal volledig uitgewoond.
Dat zou ik ook nog wel leuk vinden voor de Ebel. Het horloge kwam op leer met vouwsluiting, het rubber was ook bedoeld voor een vouwsluiting. Echt knots want het rubber is te stijf om goed door de sluiting the rijgen en de sluiting sprong open. Onze Ko heeft 'm toen geschikt gemaakt voor een gesp.
Echt zoveel beter maar ik geef sowieso de voorkeur aan de gesp als sluiting voor een band.
Als het eenvoudige horloges zijn dan kun je daar wel ervaring mee opdoen. En anders kun je bij goed ingewijde dealers en er is een service die je in aankopen kan begeleiden zoals laatst werd besproken in de podcast van Mannen van de Tijd.
Ik zou vintage niet âafschrijvenâ, er is zoveel moois te vinden
P.S. een stalen band voor de Ebel zou ik ook geen nee tegen zeggen maar die gaan voor de hoofdprijs
Dank u
Ja he⊠lang op een echt mooie gewachtâŠ
Blij mee
Mooi verhaal! Vind hem ook mooi, klassiek.
Die opmerking over de grail was een beetje een grapje, omdat je hem op een bijbeltekst of psalm had liggen.
Maar het is dus meer je wederopstandingshorloge dan je grail!
Blijft absoluut één van de toppers in je toch al bijzondere verzameling. Goed om hem weer eens te zien Pierre
Ik wordt beetje verDRIEtig van de 3, de overige zijn dan weer ver boven verwACHTing.