Welke vintage draag je vandaag? Deel VIII

Zodiac Aerospace GMT met gave acryl bezel, op een Zodiac JB Champion band en de kerstman anno 2020 in de achtergrond :grin:

30 likes

Ik vind dat rooie bandje ook wel mooi hoor

Zijn fijne bandjes, lijkt me exact dezelfde als ik op mijn Seiko heb. Kunnen wel alleen dunne pushpins in.

25 likes

Ja moet zeggen dat het wel begind te wennen langzaam aan, dus draag hem ook zo gewoon, tot metaal er is gewoon proberen!

1 like

Zo staat goed, blijft altijd een gok, zit een bandentooltje en pushpins bij voor 9 euro totaal :grin:

Vandaag nog even wat polstijd voor deze Citizen Aqualand CO28 Titanium uit februari 1986. Morgen gaat hij op reis naar een Forum lid (met privé transport, via PostNL lijkt het een beetje link op dit moment) :shushing_face:.

13 likes

Kun je inderdaad geen buil aan vallen :grin:

1 like

Daarom dat kon nog wel na de aderlatingen de laatste tijd :rofl:

Heel herkenbaar🙄

1 like

Oefff das een strakke :blush::ok_hand:t3:

1 like

Presidentieel strak. Mooi hoor. :kissing_smiling_eyes::ok_hand:t3:

Vroeger was Vulcain hèt horloge dat de president van US kado kreeg. Biden loopt met een japanner…seiko geloof ik. Dat zal Trump zeer doen :wink:

Beetje laat. Maar het moet gezegd worden. Wat een beauty…:star_struck:

1 like

Thnx! Binnenkort in het blauw denk ik :wink:

1 like

Goedemorgen :santa:

1969 KS 45-7000. Ruim 50 jaar gerijpt om te komen tot een mooie licht zalmgelige wijzerplaat. Uniek dus :grin:. ik zou verkoper moeten worden

23 likes

17 likes

Hemelsblauwe lucht…en bitter koud :confounded:

21 likes

Hier vandaag deze Hugex Valjoux 92

25 likes

21 likes

Tijdverdrijf …
De enige uit een recent gekochte partij die goed loopt - maar dan nog alleen aan de pols of op een warm plekje :thinking:

18 likes

27 likes