Welke vintage draag je vandaag? Deel VIII

14 likes

Fantastische dial. Ook grappig - net gisteren mijn gereviseerde handwinder Commodoor opgehaald. Mooie tijdsbeelders soms die C’s :hugs:

1 like

Bedankt! Heb je een foto? :slight_smile:
Het verloopeffect komt meer door het licht dan door de plaat trouwens, in het echie is ie een stuk egaler van kleur.

12 likes

Leuk, zo’n Commodoor. Ik heb er ook eentje. Ik zal hem nog eens opzoeken.

Voor vandaag heb ik een Omega Genève om. Dat voelt voor mij al als heel erg high-end, terwijl ik weet dat het de simpelste Omega is.

25 likes

27 likes

25 likes

Leuk! Ik heb precies zo’n Eloga liggen die van mijn opa is geweest. Ik moet er nog eens een goed bandje voor zoeken.

3 likes

Ik snap precies wat je bedoelt

28 likes

Dat begrijp ik wel als je normaal gesproken penankertjes draagt (niets mis mee verder natuurlijk). :blush:

Simpel maar zo mooi!!!

25 likes

Deze verveelt anders zeker niet:

22 likes

17 likes

Eenvoud op zijn best, volgens mij heb ik het al eens gezegd; een opgelegd logo zou ik graag op de mijne gehad willen hebben. Maar hij is uit mijn geboortejaar dus niets te klagen.

1 like

Dat is de mijne dan weer niet, maar als ik kon kiezen prefereer ik

boven

1 like

“Vostok”, op dat moment nog de Eerste Moskouse Horlogefabriek, die handigerwijs in 1942 een slordige 1000km aan de andere kant van de rivier Kama werd verplaatst.
Maakte eind jaren vijftig deze “Sputnik” naar aanleiding van de eerste kunstmaan in 1957 . De space race en het ontdekken van nieuwe gebieden leefde in de Sovjetunie net zoals hier!
De Sputnik maakt rondjes en laat de seconden zien, erg leuk!

21 likes

De Helvetia aan een vieze glimmende bruine croco vandaag.

27 likes

Deze gaat straks naar nieuw baasje …

16 likes

@GhentWatch klapt er even drie bjoeties in zeg…

1 like

Welke van de 4 vind je niet mooi dan!? :wink:
Grote kuis al even doorheen de collectie. Zitten nog een 10-tal horloges op de schop maar daar moet ik nog even mooie foto´s van schieten (en mag ze niet posten voor deze verkocht zijn anders krijg ik weer boze berichtjes van de moderatie).

1 like

Haha, ik zag er maar drie.

Holy moly. Tientallen. Ga je er mee stoppen?