Welke vintage draag je vandaag? Deel VIII

Vandaag weer de Haste 2000. Weet eigenlijk niet precies hoe vintage deze is, en heb ook geen idee hoe ik daar achter kan komen…

15 likes

‘Grammar of design’ vandaag. Ik vind het briljant hoe de borsteling van de wijzerplaat overloopt in de kast. Uiteraard op originele BoR.

25 likes

ik was dat aan het denken omdat het horloge bij u een rechte bandaanzet heeft en dat daar (denk ik) een milanese band wel goed op zou staan :ok_hand:
mss. zo een modelletje?:

ikzelf vindt ze prachtig en leuk om te dragen en ze zitten comfortabeler dan een lederen vindt ik:

deze had vroeger een lederen band, nu vindt ik hem mooier en draagt beter :+1:

6 likes

Ik vind deze heel fraai en het lijkt me qua stijl een alternatief voor een Omega Constellation. Geen idee van de prijsstellingen eerlijk gezegd.

1 like

Ja, ‘maar’. De Connie is qua kast toch net wat verfijnder. Uit archief:

17 likes

Maar ik vermoed ook (een stuk) duurder? Nogmaals ik heb geen idee van het prijsniveau van deze modellen.

Wel erg fraai ook

Zeker weten. Een mooie Omega C-case +/- €1k. De Seastar denk ik 1/3 of minder.

2 likes

33 likes

:drooling_face:

Alleen bruin met zwart…

2 likes

Ik zou gaan voor een koele en donkere bruintint. Spontaan heimwee naar mijn ex :stuck_out_tongue:

25 likes

Terecht… die had ik ook graag gehad.
Alleen zwart met bruin is heftiger dan antraciet met bruin :stuck_out_tongue:

Draag zelf natuurlijk mijn NA.

20 likes

31 likes

Heb ook nog deze toffe band liggen (even die gen 16mm buckle in beeld brengen hoor)

@Ruud

De lichtere bruine band was een gokje, ik wil ook nog zwart alligator of lizzard proberen

22 likes

Dit is een topcombi!!
En die gesp. Ik kwijl :stuck_out_tongue:

1 like

Is maar een voorbeeld, dit bandje krijg je ook zwart, kalfsleder is dun zacht en soepel om te dragen.

1 like

Ik heb 3 ug gespen… 2x 14, 1x 16mm.

1 like

Blijf deze erg mooi vinden

1 like

Zuinig op zijn. Ze zijn wel te vinden maar niet onder de €200.

2 likes

Ik moest voor mijne na een halfjaar dagelijks zoeken al 315 euro aftikken voor een gespje

Maarja zeker waard, en ik snap dat je heimwee hebt naar je Ex polerouter @Mafkees

De 16mm was een gelukje voor 50. De andere 125 p/s…

1 like