Welke vintage draag je vandaag? Deel VIII

Goed om te zien dat hier tussen alle vintage fraais zich ook af en toe prachtige Oriënts te voorschijn komen.

Terecht denk ik want Japan is echt niet alleen Seiko & Citizen, hoewel je dat bij het kijken op sommige Topics haast zou denken :sunglasses:

18 likes

Ik ben solidair :grinning:

22 likes

Nieuw leer voor mijn lanco

14 likes

Daarom is deze Jaz red light led heerlijk :sunglasses:

25 likes

Ziet er heel fraai uit, geen dertien in dozijn design👍

1 like

Nogmaals de Exactus, maar nu bij kaarslicht. :candle:

26 likes

Wat een fantastisch leuk horloge! Het is dat hij te dicht op mijn Exactus zit, anders had ik me niet kunnen bedwingen in het blauwe gedeelte.

1 like

Bedankt! Het is inderdaad een plaatje :slight_smile:
Die 1950s chrono’s met wijzerplaat bedrukking in 3 kleuren blijven bijzonder.

2 likes

Vooral die heerlijk heldere en frisse, maar ook kleurrijke uitstraling vind ik prachtig. Tijdloos!

2 likes

mocht je doordraaien en deze willen verkopen… :wink:
blijft een serieus gave dial op een heerlijk horloge!

had mij ook even gewaarschuwd! :wink:
wel weer een prachtige nieuwe piekfijne chrono erbij zeg! wat zit hier voor uuwerk in? is dit nog op de een of andere manier gelinkt aan een ander merk?

edit: https://www.watchuseek.com/threads/a-short-history-of-helbros.295220/

1 like

Lekker ding hoor

Goedemorgen!!

Hier vandaag deze Ernest Borel ‘Bathyscaphe’ :shark:

28 likes

Dit oudje mag seffens mee op wandeltocht regio Demer & Dijle

23 likes

Neovintage begin jaren '90

21 likes

Hier een leuk stuk over Helbros:

2 likes

24 likes

Heel eventjes deze oude Yema een kleine slinger gegeven en dan weer wat anders voor de rest van de dag :sunglasses:

25 likes

Na al die jaren nog steeds een streling voor het oog :smirk:

30 likes

Echt een mooie wijzerplaat!!

1 like

Vandaag is er dan eindelijk alvast één pakketje geleverd. En dan nog wel degene die nog lang niet geleverd zou worden. Waar de rest blijft…???

Maar gelukkig valt deze Pobeda 100% in de smaak. Meer dan de plexi een beetje polijsten heb ik niet hoeven doen. De diepblauwe wijzerplaat contrasteert erg mooi met de goudkleurige indexen die in de wijzerplaat gefreesd zijn. Ik had zo een al lang op mijn wensenlijstje staan, maar probeer maar eens een mooie te vinden voor een leuk prijsje…

37 likes