Goed om te zien dat hier tussen alle vintage fraais zich ook af en toe prachtige Oriënts te voorschijn komen.
Terecht denk ik want Japan is echt niet alleen Seiko & Citizen, hoewel je dat bij het kijken op sommige Topics haast zou denken
Goed om te zien dat hier tussen alle vintage fraais zich ook af en toe prachtige Oriënts te voorschijn komen.
Terecht denk ik want Japan is echt niet alleen Seiko & Citizen, hoewel je dat bij het kijken op sommige Topics haast zou denkenZiet er heel fraai uit, geen dertien in dozijn design👍
Wat een fantastisch leuk horloge! Het is dat hij te dicht op mijn Exactus zit, anders had ik me niet kunnen bedwingen in het blauwe gedeelte.
Bedankt! Het is inderdaad een plaatje
Die 1950s chrono’s met wijzerplaat bedrukking in 3 kleuren blijven bijzonder.
Vooral die heerlijk heldere en frisse, maar ook kleurrijke uitstraling vind ik prachtig. Tijdloos!
mocht je doordraaien en deze willen verkopen…
blijft een serieus gave dial op een heerlijk horloge!
had mij ook even gewaarschuwd!
wel weer een prachtige nieuwe piekfijne chrono erbij zeg! wat zit hier voor uuwerk in? is dit nog op de een of andere manier gelinkt aan een ander merk?
edit: https://www.watchuseek.com/threads/a-short-history-of-helbros.295220/
Lekker ding hoor
Hier een leuk stuk over Helbros:
Heel eventjes deze oude Yema een kleine slinger gegeven en dan weer wat anders voor de rest van de dag
Echt een mooie wijzerplaat!!
Vandaag is er dan eindelijk alvast één pakketje geleverd. En dan nog wel degene die nog lang niet geleverd zou worden. Waar de rest blijft…???
Maar gelukkig valt deze Pobeda 100% in de smaak. Meer dan de plexi een beetje polijsten heb ik niet hoeven doen. De diepblauwe wijzerplaat contrasteert erg mooi met de goudkleurige indexen die in de wijzerplaat gefreesd zijn. Ik had zo een al lang op mijn wensenlijstje staan, maar probeer maar eens een mooie te vinden voor een leuk prijsje…