Welke vintage draag je vandaag? Deel VIII

Dit vind ik persoonlijk een van de mooiere horloges, met die “klauwspoor” indices.

2 likes

Mooi of lelijk, apart is 't ie in ieder geval wel.

23 likes

Alweer Certina :smiling_face_with_three_hearts:

41 likes

Mooi man :+1:

1 like

Mijn NA vandaag:

21 likes

Wijzerplaatje :kissing_heart:

2 likes

Dat is de aardsvijand! :wink:

Verklaar u nader? Deze kan ik even niet volgen…

Ha! Jouw horloge is een Zweeds merk als ik het goed heb, ik heb vooral veel Finse merken.

Finland - Zweden is als Nederland - Duitsland met voetbal (al is het in hun geval eerder ijshockey)

26 likes

Op die manier. Maar die van jou is anders ook wel mooi!

Maar ik heb hem niet gekocht omdat het Zweeds of wat dan ook was. Ik vond het gewoon een mooi horloge.
Op zich is het een onopvallend horloge, tot je het in het licht houdt. Dan komt de kleur opeens tot leven.
Ik houd wel van iets aparts, eenzelfde gevoel heb ik met een van mijn Slava’s. Zo ziet de wijzerplaat er saai uit, maar houdt hem eens in het licht, en dan komen de reacties pas los…

2 likes

Gaaf ding ! Lijkt wel een zaag :slightly_smiling_face:

1 like

Ik ook :+1:t3:, en Finse merken zie je weinig buiten Finland. Toen ik deze Tiger kocht dacht ik dat de plaat zwart was maar dat had vooral te maken met de slechte foto’s van de verkoper :grin:

En daar kun je dan je voordeel mee doen. Horloges met saaie wijzerplaten zijn niet echt populair en gaan voor weinig over de toonbank.

1 like

Moooi maar wel klein… brilletje op.

1 like

Staan nu in het Blauw Heel mooi!

29 likes

Ja, praktisch is het niet.

Eindelijk kan ik ook mijn Titus aan @Climholland laten zien :blush:

Gisteren binnengekomen, beetje aandacht en liefde gegeven en ze mag er weer zijn.
Heeft leuke gordijntjes aan de rand van de dail.

Nog even een mooi bandje scoren…de milanese is een een noodgreep.

26 likes

Maar kan prima

1 like

Dank Jeroen, ik twijfel of het geheel wat flets… te metallic wordt. Kwestie van uitproberen :wink::grin:

1 like

Een leren bandje zal voor meer contrast zorgen maar ik persoonlijk vind het altijd prettig als er een stalen alternatief is voor de warmere dagen.

1 like