Tnx! Het blauw van de Molequin strap is heel subtiel. Op deze foto is het beter te zien. Ik ben er heel blij mee .
Prachtige set zo
Wat vinden jullie staat die band er op… Ik vind het wel geslaagd al vind ik het ook weer niet perfect…
Ik vind de band geslaagd.
Hij doet me denken aan een band op een van mn LordMatics van Seiko; mooie afwerking, kwaliteit
Wel zou ik de gepolijste ‘band’ in het midden eraf ‘brushen’ zodat je een mooie volledig gebrushde band overhoudt
Zwart leder, een beetje dik, van zadel leder oid met witte/creme stiksels zoals de markers en een grote panerai achtige chrome gesp.
Kan er altijd bij natuurlijk!
Eindelijk een band gevonden die past met vintage 1950 uitstraling, en 21,6 mm lug breedte rechte links is geen handige maat. Blijkt hij te lang te zijn met gesloten sluiting… terwijl je in de sluiting bijna 3 cm kan innemen…nog nooit meegemaakt met 18 cm pols… dus aan de knutsel met de folded links en na wat Hornbach/Tjakka power het kreng toch passend gekregen. Weer een middag plezier van de hobby zullen we maar zeggen. Het draagt wel fijn zo een lichte, 55 gr, band met platte folded schakels.
Heerlijk horloge, overheerlijk zelfs… maar die bracelet… ik voel het niet
Oef nee. Beetje te glimmend en fancy.
Ik bewaar de Buffellullen lederen Santoni band voor je… … just in kaas. De foto was een beetje overbelicht misschien want irl is hij not so shiny . Ik vind de platte brick schakels wel mooier dan BoR … mijn vrouw leest mee en zegt nu dat ik dat laatste wijntje niet had moeten nemen
en de vorige versie die was maar 16 mm breed, jury uw ordeel graag ;