Welke vintage draag je vandaag? Deel X

Als je het over verkleuring hebt, mogen deze twee ook wel getoond worden. Beide perfect verkleurd. De een van rood naar oranje, de andere van blauw naar paars.

En voor vanavond draag ik de oranje versie.

15 likes

Deze '79 Dongfeng heeft een handgemaakte schildering op de plaat, middels de traditioneel Chinese Gongbi-techniek. Een gongbi-schilderij is vaak uitbundig gekleurd en werd vooral gebruikt voor vogel- en bloemschilderingen en portretten.

20 likes

De liefde voor het horloge gaat diep als je er ziek en wel je bed voor uitkomt om een foto te posten op HF :grinning_face_with_smiling_eyes:.
Gekkie :wink:…beterschap Pierre :blush::+1:t3:

2 likes

Een beetje grieperig Paul …maar op mijn leeftijd…:sweat_smile:

2 likes

Dans son jus d’origine :wink:

1 like

Bedankt voor je compliment. Ik heb hem nog maar kort. Het horloge heeft vanaf 1980 tot 2018 bij mijn schoonmoeder in de kast gelegen. Ik wond hem op en hij liep nog. Toen mocht ik hem hebben. :slightly_smiling_face:
Inmiddels heeft ie wel een beurt gehad.
Ik vind het niet alleen een mooi klokje. Het verhaal voegt voor mij ook duidelijk waarde toe.

1 like

Weer eens tijd voor de speer patent.
1934! En loopt nog als nieuw.

26 likes

18 likes

Vandaag weer deze uit de kast getrokken. Eerste ‘echte’ horloge!

26 likes

Ha die Henk, met zo een verhaal draagt ie nog lekkerder toch? Hoe meer persoonlijke historie hoe beter vindt ik zelf.
Geniet ervan!

1 like

Los van dat, opzich best een gave fondst.

1 like

Deze zeer oude UG op een babyblauw bandje gezet. Niet gek denk ik.

20 likes

Poljot “Rotor”
Caliber: 3133 (23 jewels) Year: 1980s Notes: First Moscow Watch Factory
Zeer zeldzaam .
Fijne dag heren :slightly_smiling_face:

22 likes

:smiling_face_with_three_hearts: 1330 uurwerk, is grondig gerestaureerd door Omega een aantal jaar terug en sinds gister weer lopend omdat de batterij is vervangen door @PeterLC

20 likes

Wederom een prachtige Rus!

1 like

Vandaag mijn 2de prik gaan halen met deze

20 likes

1950s Cyma Tavannes monobloc watersport :smirk:

Met het befaamde R486 werkje

24 likes

Hele leuke Patrick :ok_hand:en ook hier geen bracelet?:thinking:

3 likes

Goedemorgen,
Vandaag deze Gebo automatic:

23 likes

Die heb ik wel, maar die past alleen voor kinderpolsjes. Ik heb een echte mannenpols van 20cm…

2 likes