Als je het over verkleuring hebt, mogen deze twee ook wel getoond worden. Beide perfect verkleurd. De een van rood naar oranje, de andere van blauw naar paars.
En voor vanavond draag ik de oranje versie.
Als je het over verkleuring hebt, mogen deze twee ook wel getoond worden. Beide perfect verkleurd. De een van rood naar oranje, de andere van blauw naar paars.
Deze '79 Dongfeng heeft een handgemaakte schildering op de plaat, middels de traditioneel Chinese Gongbi-techniek. Een gongbi-schilderij is vaak uitbundig gekleurd en werd vooral gebruikt voor vogel- en bloemschilderingen en portretten.
De liefde voor het horloge gaat diep als je er ziek en wel je bed voor uitkomt om een foto te posten op HF .
Gekkie …beterschap Pierre
Een beetje grieperig Paul …maar op mijn leeftijd…
Dans son jus d’origine
Bedankt voor je compliment. Ik heb hem nog maar kort. Het horloge heeft vanaf 1980 tot 2018 bij mijn schoonmoeder in de kast gelegen. Ik wond hem op en hij liep nog. Toen mocht ik hem hebben.
Inmiddels heeft ie wel een beurt gehad.
Ik vind het niet alleen een mooi klokje. Het verhaal voegt voor mij ook duidelijk waarde toe.
Ha die Henk, met zo een verhaal draagt ie nog lekkerder toch? Hoe meer persoonlijke historie hoe beter vindt ik zelf.
Geniet ervan!
Los van dat, opzich best een gave fondst.
Wederom een prachtige Rus!
Hele leuke Patrick en ook hier geen bracelet?
Die heb ik wel, maar die past alleen voor kinderpolsjes. Ik heb een echte mannenpols van 20cm…