, wel jammer man - extra schakels misschien?
1959 Longines Conquest ref. 9000-13 cal. 19AS (39u power reserve) / een ref. 9000 uit het allerlaatste productiejaar, met rosé-volgouden arrowhead markers, dikke volstalen waterproof schroefdeksel kast geproduceerd door JSG S.A. (La-Chaux-de-Fonds - Poincon de Maitre 129) en op een originele US market Longines JB Champion ‘Nautilus’ bracelet. Op het schroefdeksel natuurlijk het medaillon gemaakt uit goud en afgewerkt met groen emaille.
En gelijk goed
Vintage CW bestaat overigens niet dus in dit topic zal het toch vooral Tissot zijn wat klok slaat voor mij
Gaaf ding. Ik zie er een aantal op ebay te koop staan. Heb je ook daar gekocht?
HMT uit India is bij veel mensen bekend, maar er waren in India meer merken.
Er was Timestar die gebruikte uurwerken van Lorsa (of ze werden in licentie gemaakt daar) en er was ook nog Allwyn. Deze fabriek had een samenwerkingsverband met Seiko.
Vandaag was de Allwyn aan de beurt.
Hoi Bugs3, nee, via marktplaats en vandaag in Zwolle opgehaald.
Een NA, die ik eerst even tot leven moest wekken met een donor horloge. Vers uit Japan gekomen en een zeldzame verschijning. Een Seiko 37-7000.
Een telg uit de elektronische horloges van Seiko, de EL-370 reeks. Je ziet wel eens van deze horloges, maar zelden de no- date versie. En daar is dit exemplaar uit 1970 er een van.
De wijzerplaat heeft wat patina, maar ziet er eigenlijk nog best goed uit. De wijzers zijn nog goede staat, evenals de kast.
Welterusten vintage vrienden.
Paul Picot +/- 1990 met iconisch Lemania 5100 uurwerkje en porcelain wijzerplaat.
Foto’s van eerder vanavond uiteraard. Slaap lekker.